۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۲۰۶۴۴
حجت الاسلام غلامیان خبر داد؛

راه اندازی شبکه آموزش مجازی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل

راه اندازی شبکه آموزش مجازی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از فراهم شدن شبکه آموزش مجازی با پخش همزمان درس خارج فقه حضرت آیت الله جوادی آملی برای نخستین بار در این مدرسه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام احمد غلامیان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل امروز در جمع طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، گفت: همه بستر‌های لازم برای علم آموزی طلاب جوان در این مدرسه علمیه فراهم است.
 
وی با بیان این که مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) یکی از مدارس محوری استان از نظرعلمی و پژوهشی است، افزود: همه تلاش مدیران این مرکز، فراهم کردن امکانات لازم به منظور تربیت و پرورش طلاب نخبه در عرصه‌های علمی، اخلاقی و پژوهشی است.
 
حجت الاسلام غلامیان با اشاره به این که محور فعالیت‌های علمی مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) سطوح عالی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا نخستین مرکز آموزش عالی حوزوی نیز تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی در این مجموعه راه اندازی و مشغول فعالیت است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل در ادامه سخنان خود از فراهم شدن شبکه آموزش مجازی با پخش همزمان درس خارج فقه حضرت آیت الله جوادی آملی برای نخستین بار در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های مجموعه مدیران این مرکز علمی، بستر‌های لازم برای پخش آن لاین درس خارج حضرت آیت الله جوادی آملی برای طلاب این مدرسه علمیه فراهم شده است.
 
وی با بیان این که مرکز آموزش مجازی درس خارج فقه از همین سال تحصیلی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) راه اندازی شده است، بیان داشت: این فرصت خوبی برای طلاب درس خارج و سطوح عالی است که به صورت مجازی مباحث دروس خارج را دنبال کنند.
 
حجت الاسلام غلامیان به همچنین به راه اندازی رسمی کرسی درس خارج فقه در این مدرسه علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجوز‌های لازم برای راه اندازی رسمی درس خارج نیز از قم اخذ و این فرصت مناسب در اختیار طلاب قرار داده شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام عسکری (ع) آمل، راه اندازی رسمی درس خارج در شهرستان‌ها را راهکار مناسبی برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه طلاب به قم دانست و تصریح کرد: با آغاز به کار رسمی دروس خارج در مدارس سطوح عالی، فرصت مناسبی برای طلاب علاقه‌مند به ادامه تحصیل ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به این که همه تلاش ما در مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل پرورش و تربیت طلابی نخبه و با استعداد در عرصه علمی است، خاطرنشان کرد: رسالت امروز حوزه‌های علمیه با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بسیار سنگین است و باید طلابی را پرورش دهیم تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌های روز جامعه باشند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات