۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۲۰۶۵۲

دوره کارگاهی تربیت مربی پاسخگویی به شبهات ویژه طلاب برگزار می شود

دوره کارگاهی تربیت مربی پاسخگویی به شبهات ویژه طلاب برگزار می شود
شجاعی فرد از برگزاری دوره تخصصی کارگاهی تربیت مربی پاسخگویی به شبهات ویژه طلاب با مزایی از جمله اعطای کارت پایان خدمت سربازی خبرداد.

محمد حسن شجاعی فرد پژوهشگر و نویسنده مذهبی و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آزمون پذیرش دوره تخصصی کارگاهی و بلند مدت تربیت مربی پاسخگویی به شبهات ویژه طلاب با شرایط ویژه خبرداد و گفت: این آزمون ویژه طلاب حوزه های علمیه روز شنبه 30 شهریورماه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.

مسؤول برگزار کننده دوره پاسخگویی به شبهات افزود: مؤسسه خیریه حضرت زهرای اطهر(س) اقدام به برگزاری دوره ای بلند مدت جهت پاسخگویی به شبهات کرده و طلاب سطح دو و بالاتر تا روز پنجشنبه 28 شهریور ماه می توانند با شماره تلفن 09125510732 تماس گرفته و اقدام به ثبت نام کنند.

شجاعی فرد اعطای مدرک پایان خدمت سربازی و کمک هزینه تحصیلی و تبلیغی را از ویژگی های این دوره عنوان و خاطرنشان کرد: دارا بودن مدرک سطح دو و بالاتر، داشتن حداکثر سن 30 سال، آشنایی با کامپیوتر و داشتن رایانه همراه از جمله شرایط ثبت نام است.

وی یادآور شد: البته پذیرش قطعی داوطلبان مشروط به قبولی در آزمون کارگاهی و مصاحبه شفاهی و همچنین ارائه تعهد نامه کتبی جهت اتمام دوره آموزشی و مشارکت در دوره تبلیغی است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: البته رتبه های برتر در آزمون های حوزه و جشنواره های حوزوی، سابقه شرکت در درس خارج، سابقه رسمی تبلیغ در مناطق مشترک یا خارج از کشور یا دانشگاه ها به عنوان اولویت برای طلاب در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که آزمون پذیرش این دوره به صورت کارگاهی برگزار می شود، گفت: علاقه مندان تنها تا روز پنجشنبه از ساعت 17 تا 21 می توانند با شماره تلفن یاد شده تماس بگیرند و با توجه به کارگاهی بودن آزمون، شرکت در آزمون بدون ثبت نام قبلی ممکن نخواهد بود.

شجاعی فرد در پایان به همراه داشتن رایانه همراه در زمان آزمون کارگاهی را لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: از افراد پذیرفته شده در آزمون کارگاهی، مصاحبه شفاهی گرفته می شود که زمان مصاحبه متعاقبا اعلام می شود./1330/ج

ارسال نظرات