۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۲۰۷۲۸
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ابوالفضل لرستان:

برگزاری رژه، نمایشی از اقتدار و وحدت نیروهای مسلح است

برگزاری رژه، نمایشی از اقتدار و وحدت نیروهای مسلح است
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری رژه را از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس خواند و گفت: این مهم نمایشی از اقتدار و وحدت نیروها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس بوده که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، نمایش اقتدار و وحدت نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، برنامه مشترک با نیروهای مسلح را از دیگر برنامه ها خواند و افزود: در شهرستان دورود نیز نمایش رزمی  فرهنگی با محوریت بازسازی عملیات بیت‌المقدس چهار برگزار می شود.

اقامه نماز وحدت نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان دیدار با خانواده‌های شهدا، ویزیت رایگان همه کسانی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند در هفته دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و اقامه نماز وحدت نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی در ادامه یادآور شد: در هفته دفاع مقدس گروه‌های خدماتی، درمانی و امدادگری توسط ارتش، سپاه و ناجا به مناطق محروم اعزام می شود.

پازدار اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد و تجلیل از سربازان و همایش پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد که با هدف معرفت افزایی بین نسل نو برگزار می شود.

دفاع مقدس سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان دفاع مقدس را سرمایه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا به ویژه بین نسل جوان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات