۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۲۰۷۳۸
از سوی مدیر حوزه های علمیه؛

دبیر همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب شد

دبیر همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی به عنوان دبیر همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی به عنوان دبیر همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب شد که متن این حکم بدین شرح است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای فرحانی

سلام علیکم

با عنایت به فراگیری همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم در داخل و خارج از کشور و ضرورت برنامه ریزی جامع و مدون جهت انعکاس خدمات و برکات حوزه علمیه قم و تربیت فرهیختگان و بزرگان علمی در عرصه های فقه و اصول، فلسفه و دیگر رشته های علوم اسلامی و نظر به مراتب فضل، سوابق ارزشمند و شایستگی های علمی جنابعالی به پیشنهاد معاون پژوهش حوزه های علمیه، شما را به عنوان دبیر و عضو حقیقی شورای سیاستگذاری همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان در جهت برگزاری شکوهمند این همایش و پیش همایش های آن بنحو شایسته و متناسب با شأن و جلالت این حوزه مقدسه نهایت تلاش و همت خود را مبذول دارید.

از همه مشاوران، معاونان، مدیران و مجموعه های مرتبط با مرکز مدیریت حوزه و نهادهای علمی، فرهنگی و پژوهشی حوزوی و رسانه ملی و دیگر رسانه های جمعی انتظار نهایت همکاری و مساعدت در این زمینه را دارم.

امیدوارم با عنایت الهی و تلاش همه حوزویان و وامداران این نهاد عظیم و مقدس، شاهد حرکتی منسجم و شایسته در این زمینه باشیم.

 با تشکر

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه/998/ج

دبیر همایش بین المللی یکصدمین سالگشت احیای حوزه علمیه قم منصوب شد

میثم صدیقیان
ارسال نظرات