۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۲۰۷۵۳
معاون ارتباطات و امور حوزه خواهران تشریح کرد؛

اهمیت رهبری تحول‌گرا در ارتقای سازمانی

اهمیت رهبری تحول‌گرا در ارتقای سازمانی
معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران در اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران به تشریح معنای رهبری تحول‌گرا پرداخت و اهمیت این نوع از مدیریت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام واحدی در دومین اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که صبح امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با بیان اینکه مدیران استانی باید مدیریت و رهبری خوبی در بخش‌های مختلف زیرمجموعه خود داشته باشند به تببین مفهوم رهبری پرداخت و بیان کرد: رهبری به معنای توانایی نفوذ در دیگران برای دست‌یابی به اهداف است.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به رهبری و مدیریت تحول‌گرا در حوزه علمیه توجه ویژه‌ای دارند ابراز کرد: رهبر تحول‌گرا کسی است که علائق کارکنانش را ارتقا و توسعه بخشیده و آنان را از هدف‌ها و ماموریت‌ها آگاه می‌سازد.

حجت‌الاسلام  واحدی با اشاره به اینکه یک مدیر و رهبر تحول‌گرا مردم را تشویق می‌کند که فراتر از منافع فردی بیندیشند اظهار کرد: رهبری تحول‌گرا بیشتر بر اهداف سازمانی تأکید دارد.

وی به بیان انتظارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از مدیران استانی پرداخت و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات، تزاحمات و اختلافات احتمالی کادر و مدیر یا مدیر و هیئت‌ امنا و مؤسسین از جمله انتظارات ما از مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران است./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات