۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۷۶۱
با حضور پرشور و با نشاط طلاب؛

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران حضرت حجت برگزار شد

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران حضرت حجت برگزار شد
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه خواهران حضرت حجت(عج) استان تهران امروز با حضور پرشور و با نشاط طلاب جدیدالورود و طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه خواهران حضرت حجت(عج) استان تهران امروز با حضور پرشور و با نشاط طلاب جدیدالورود و طلاب سطح بالا در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و مرثیه سرایی به مناسبت ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرکار خانم فاضله، مهری متین یکتا مدیر مدرسه علمیه حضرت حجت(عج) به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن خوش آمد و تبریک به کلیه پذیرفته شدگان طلاب جدیدالوورد، گفت: حرکت در مسیر ولایت و کسب معرفت از فرهنگ عاشورا از جمله رسالت های مهم طلبگی به شمار می رود.

وی درباره حماسه شکوهمند عاشورا، ادامه داد: نهضت عاشورا حرکتی بود که امام حسین(ع) در عمق خفقان و ظلمت جاهلانه مردم به ظاهر مسلمان آغاز کردند تا نورانیت این حرکت عظیم بر فراز قله انسانیت، شرف و هدایت تلالو پیدا کند.

متینی یکتا با اشاره به اینکه امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اسوه تمام مظلومان عالم برای مبارزه با طاغوتیان هستند، ابراز کرد: امام خمینی(ره) قیام عاشورا را نهضت سیاسی اسلامی معرفی می کنند چرا که محرم ماه قیام عدالت در برابر ظلم و حق در برابر باطل است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت حجت(عج) ادامه داد: طلاب باید اهتمام ویژه ای به ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه داشته باشند حتی در عرصه های بین المللی از معرفی این فرهنگ نباید غفلت کنند.

گفتنی است در ادامه سرکار خانم جوانمرد معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت حجت(عج)، پیرامون مسائل آموزشی توضیحات مبسوطی را بیان کرد و به سوالات طلاب پاسخ داد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات