۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۲۰۷۶۹
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله:

اتحاد نیروهای مسلح و جامعه سبب خشم دشمنان نظام می‌شود

اتحاد نیروهای مسلح و جامعه سبب خشم دشمنان نظام می‌شود
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: وجود اتحاد، یکپارچگی و دوستی میان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار این نظام، دشمنان را دچار یاس و خشم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمد اسماعیل کوثری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای یگان ویژه استان خراسان شمالی اظهار کرد: همواره دو عامل ولایت‌فقیه و مردم ولایت مدار نظام جمهوری اسلامی سبب پیروزی و سرافرازی این نظام در ادوار گوناگون شده است و این حکومت را از گزند توطئه‌های دشمنان خبیث نظام ایمن نگه‌داشته است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها با اتکا به یاری مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند گفت: مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران برخلاف مردم کوفه به ولی‌فقیه و رهبر خود پای بند بودند و با هر سختی و فشاری پای انقلاب ماندند.

کوثری با اشاره به شکست امریکا در عراق خاطرنشان کرد: امریکا با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و اعزام نیروهای فراوان به عراق درنهایت با شکست مواجه شد و حال به دنبال راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و تشکیل گروهک‌های انحرافی ازجمله داعش در کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه امریکا و دیگر دشمنان اسلام در پی نفوذ این گروهک‌ها به داخل خاک ایران هستند تصریح کرد: داعش تا مرز 38 کیلومتری خاک ایران نیز پیش‌آمده بود اما با مجاهدین فی سبیل الله اسلام در مقابل این نفوذ ایستادند و مانع نفوذ داعش به خاک ایران شدند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با اشاره به پیمان‌شکنی امریکا و دیگر کشوران هم‌پیمان در تفاهم‌نامه برجام اظهار کرد: کشورهای حاضر در تفاهم‌نامه برجام با بدعهدی و پیمان‌شکنی درصدد فریب دادن مردم نظام جمهوری اسلامی هستند اما غافل از آن‌که این مردم ولایت مدار تا پای جان خود بر عهدی که با شهدا و انقلاب بسته‌اند می‌مانند.

وی با تأکید گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس گفت: نمی‌توان به‌راحتی در خصوص شهادت شهدای اسلام و جنگ تحمیلی سخن گفت و با هیچ سخن و عملی نمی‌توان قدردان جان‌فشانی شهدای انقلاب و نظام بود.

کوثری با اشاره به 72 تن از یاران امام حسین (ع) که همراه وی در واقعه کربلا به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: شهدای کربلا از جان و مال و تمام متعلقات دنیوی دست کشیدند و جان خود را فدای پاسداری از اسلام کردند.

وی با بیان اینکه شهدای این نظام نیز همانند شهدای واقعه کربلا با بینشی عمیق جان خود را فدای اسلام و مملکت کردند، افزود: گذشتن از جان و زندگی دنیوی کار آسانی نیست، چراکه همواره شیطان در حال وسوسه کردن آدمی به‌منظور تمایل به زندگی دنیوی و لذت‌های این زندگی است و دست کشیدن از این دنیا تنها از انسان‌های وارسته و صالحی همچون شهدا برمی‌آید.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه برخی تنها وظیفه انقلابی خود را انتظار ظهور مهدی موعود (عج) می‌دانند افزود: چشم‌به‌راه دوختن به‌منظور ظهور حضرت حجت (عج) کافی نیست و باید برای استواری و تقویت نظام اسلامی وارد میدان عمل شد.

کوثری گفت: یک انسان آزاده و پای بند به انقلاب باید همیشه آماده شهادت و جان‌فشانی در راه انقلاب اسلامی باشد و همیشه خود را در مسیر راه شهدای اسلام و انقلاب قرار دهد./۹۳۱۴/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات