۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۶۲۰۷۸۰
در قم؛

مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود
مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی منتشر شده ۲۷ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می­‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی منتشر شده چهارشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می­‌شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و «مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور» در راستای مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف ساماندهی و تدوین کتب و محتوای آموزشی درسی برای مراکز دانشگاهی مجری رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی در اواخر سال ۱۳۹۵ همکاری علمی‌ای را آغاز کردند. این همکاری در قالب انعقاد قرارداد تدوین ۲۱ عنوان درسنامه قرآنی تبلور یافت و برای اجرایی کردن قرارداد یادشده دبیرخانه‌ای با عنوان «کارویژه تدوین درسنامه‌های قرآنی» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

این مجموعه آثار براساس سرفصل‌های مصوب علوم قرآنی در قالب مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که هر دو از مراکز زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری است طراحی و تدوین شده است.

مراسم رونمائی از این آثار از ساعت ۹ الی ۱۴:۳۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم واقع در پردیسان، ابتدای بلوار دانشگاه، ساختمان دانشکده علوم انسانی، طبقه سوم، تالار امام خمینی (ره) و با حضور مولفین، ناظرین طرح‌ها و مدیران مرتبط مراکز آموزشی و پژوهشی استان برگزار می‌شود. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات