۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۰۷۹۳
شریفی خبر داد؛

آمادگی بهداشت غرب اهواز برای اعزام کارشناسان به مواکب

آمادگی بهداشت غرب اهواز برای اعزام کارشناسان به مواکب
شریفی از آمادگی بهداشت غرب اهواز برای اعزام کارشناسان به مواکب جهت نظارت دقیق‌تر بر اقلام خریداری شده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهرداد شریفی، رییس مرکز بهداشت غرب اهواز، امشب در همایش مدیران مواکب حسینی اهواز، در مسجد اعظم اهواز با اشاره به اینکه همه هزینه‌های بهداشتی از قبیل کارت تندرستی بصورت رایگان برای مواکب صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: در این باره ستاد بازسازی عتبات فهرست مواکب را در اختیار ما قرار بدهد و در عین حال خواهان ایجاد پل ارتباطی برای به نتیجه رسیدن زحمات موکب داران هستیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه روشنایی، آب نوشیدنی سالم و سرویس‌های بهداشتی از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز مواکب است، خاطرنشان کرد: ارائه چنین زیرساخت‌هایی برای مواکب جهت خدمت رسانی خادمان و موکب داران بسیار ضروری است، در عین حال خواهان شناسنامه دار شدن مواکب هستیم.

شریفی ادامه داد: شناسنامه دار شدن مواکب و ارائه آن به بهداشت در راستای نظارت علمی‌تر و دقیق‌تر است؛ ضمن اینکه تشکیل کارگروهی با حضور مدیران مواکب برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناخواسته ضروری خواهد بود.

وی از آمادگی بهداشت غرب اهواز برای حضور کارشناسان در مواکب خبر داد و گفت: هدف از چنین اقدامی آن است که مواکب در هنگام خریداری مواد غذایی، از اقلام بهداشتی و سالم استفاده کنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: امسال نظارت بیشتری بر آب‌های مواکب صورت خواهد گرفت و در این باره توزیع و جابجایی آب باید با تانکر‌های کددار صورت بگیرد؛ چرا که سال گذشته متأسفانه برخی زائران به علت آلودگی آب دچار بیماری‌های روده‌ای شدند. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات