۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۰۸۰۸
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه:

مهمترین هدف غربزدگان نابودی کشور است

مهمترین هدف غربزدگان نابودی کشور است
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم باید از اسارت غرض ورزی های رسانه ای آزاد شوند، گفت: مهمترین هدف غربزدگان نابودی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه دوم ماه محرم الحرام در دانشگاه هنر برگزار شد، گفت: رسانه ها با اغراض مختلف اقدام به ارسال و نشر اخبار می کنند اگر مردم به جهت گیری رسانه ها و میزان صداقت منبع اخبار آگاهی یابند رسانه ها تلاش خواهند کرد که اعتبار خودشان را نزد مخاطبان حفظ کنند.

وی افزود: اگر رسانه ها با غرض خوب اقدام به نشر اخبار کنند مخاطبان می توانند به حقایق دست یابند اما برعکس اگر رسانه ها با غرض سوء اقدام به انتشار خبر کنند به طور قطع حقایق از مخاطبان مخفی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان غرض و انگیزه برخی رسانه ها در انتشار اخبار را سراسر مملو از خباثت و دشمنی بیان کرد و گفت: این گونه رسانه ها حتی اگر خبری را درست منعکس کنند با قصد سوء دست به این کار می زنند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با تاکید بر اینکه رسانه ها باید دارای گرایش صحیح باشند، گفت: تکنیک و ترفند بعضی رسانه ها اینگونه است که اغراض خودشان را در اخبار پنهان می کنند و این بی طرف نشان دادن کثیف ترین و غیر مومنانه ترین اقدامی است که یک رسانه می تواند انجام دهد؛ اقدام چنین رسانه ای مانند بی‌بی سی جنایتکارانه است.

وی با تاکید بر اینکه برخی شیوه ها باید در رسانه ها حذف شود، ابراز کرد: گاهی مبهم گویی در رسانه ها دیکتاتوری رسانه ای است بعضا این مبهم گویی ها سبب می شود در جامعه دعوا و نزاع ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: بنده به هیچ عنوان با هیچ جریان و جناحی در ارتباط نیستم حتی تماس تلفنی ندارم اما برخی از همین رسانه ها به دروغ و بهتان می گویند فلانی عضو فلان جریان است و برای انتخابات آتی این گونه سخنرانی می کند؛ هدف آنان از این کلام آن است که بگویند فلانی هم مثل ما خبیث است که اهداف خودش را پنهان می کند!!

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه یکی از شؤون مسؤولان نحوه سخن گفتن است، اظهار داشت: در کلام هزاران غرض ممکن است پنهان شود؛ برای مثال از یک خبر می توان صد نوع تیتر زد که اغراض مثبت و منفی در آن نهفته باشد.

وی ادامه داد: معمولا کسانی که غرض بد در پیام خود ندارند واضع کار می شود و شعاری جلوه می کند. مگر می شود گفت کسانی که امروز برای زنان و کارگران آتش می سوزانند غرضی برای انتخابات ندارند!؟

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه غربزدگان هدفی جز نابودی کشور ندارند، بیان کرد: امروز برخی سیاسیون با راه اندازی جنگ زرگری و سیاه نمایی چنین می گویند که اگر شورای نگهبان ما را رد کند کسی از جناح ما برای انتخابات شرکت نخواهد کرد؛ مردم باید بدانند غرض از این طرح مساله چیست./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات