۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۲۰۸۲۴
نماینده موکب‌داران عراقی:

راه حسین ترس را در دل ستمکاران رژیم بعثی ریخته بود

راه حسین ترس را در دل ستمکاران رژیم بعثی ریخته بود
نماینده موکب‌داران عراقی بیان داشت: راه حسین و ستم ستیزی او ترس را در دل ستمکاران رژیم بعثی ریخته بود و از اینرو مانع از خدمت به زائران می شدند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، همایش تکریم خدام اربعین امام حسین(ع) با حضور یک هزار و ۲۰۰ موکب‌دار عراقی مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.  

در این همایش، سید عامر الموسوی نماینده موکب‌داران عراقی تاکید کرد: خداوند منت بر ما موکب داران نهاد که به زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم آمدیم و سختی سفر را به جان خریدیم و در حالی به جمهوری اسلامی ایران سفر کردیم که مسؤولان این کشور به گرمی از ما استقبال کردند.

وی ادامه داد: ما عراقی ها در زمان رژیم مقبور صدام مورد ستم واقع می شدیم و اجازه خدمت به زائران حسینی داده نمی شد؛ زیرا راه حسین و ستم ستیزی او ترس را در دل ستمکاران رژیم بعثی ریخته بود.

سید عامر الموسوی خاطرنشان کرد: از خدای منان سپاسگذاریم که توفیق خدمت به زائران حسینی عطا فرمود و از او مسألت داریم تا همه موکب داران و خادمان زائران ابا عبدالله را در خدمت به آنان توفیق عطا فرماید.

گفتنی است که در این همایش موکب‌داران عراقی با حضور در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) با ندای «لبیک یا حسین(ع)» اظهار ارادت خود به مکتب اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشتند.

شعرخوانی و مداحی تعدادی از شاعران و مداحان عراقی در رابطه با واقعه کربلا و حضرت سیدالشهدا(ع) از دیگر برنامه‌های این همایش بود./983/ب  

ارسال نظرات