۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۲۰۸۵۳
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی:

طلاب جوان در گام دوم انقلاب نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند

طلاب جوان در گام دوم انقلاب نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند
لطیفی با تاکید بر اینکه طلاب جوان در گام دوم انقلاب نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند، گفت: دوران طلبگی بهترین فرصت برای جهاد با نفس است.

سرکار خانم فاضله، طاهره لطیفی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، امروز در حاشیه مراسم آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره رسالت طلبگی و مهمترین وظیفه طلاب در گام دوم انقلاب، گفت: طلاب نسبت به خود و جامعه وظایف مهمی بر عهده دارند.

وی کسب، عمل و تبلیغ علوم دینی را مهمترین رسالت امروز طلاب بیان کرد و ادامه داد: مهمترین رسالت طلاب علم آموزی، تهذیب نفس، خودسازی، دگر سازی و بازاریابی برای مولایمان امام زمان(عج) است.

لطیفی ولایتمداری و بصیرت افزایی را از دیگر رسالت های طلبگی برشمرد و ابراز کرد: رشد و تعالی در مسیر ولایت، کسب بصیرت انقلابی، توام با تلاش جهادی از مهمترین وظایف طلاب در راستای گام دوم انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر اینکه طلاب باید در زندگی فردی و اجتماعی اولویت ها را به خوبی شناسایی کنند، اظهار داشت: در عصر کنونی طلاب نسبت به گذشته وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند که یکی از آنان مقابله با شبهات اعتقادی دشمنان است.

وی ادامه داد: طلاب با تقویت روحیه خلاقانه در امر تبلیغ علاوه بر مقابله به هجمه های شبهات دشمن از تبلیغ دین در عرصه فضای مجازی غفلت نکنند.

لطیفی با اشاره به اینکه دوران طلبگی بهترین فرصت برای جهاد با نفس است، گفت: طلاب در دوران طلبگی خود از مدیریت زمان و برنامه ریزی مناسب در راستای علم آموزی و تهذیب نفس غفلت نکنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) تحقق گام دوم انقلاب را یک وظیفه همگانی بیان کرد و ادامه داد: خطاب رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بیشتر جوانان بود بنابراین طلاب جوان در گام دوم انقلاب باید نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند که یکی از آنان تحقق مطالبات رهبری است./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
طلاب خواهر باید از همان ابتدای طلبگی نهایت کوشش در کسب تقوای الهی را داشته باشند.
0
0