۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۲۰۸۵۶
ویژه طلاب سطح سه خواهر و برادر؛

آزمون اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود

آزمون اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود
آزمون اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی در دو رشته مدرسی معارف با پنج گرایش و توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با سه گرایش با حضور طلاب خواهر و برادر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون اختصاصی دکتری مدرسی معارف اسلامی ویژه طلاب سطح سه حوزه های علمیه از سوی دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود.

این آزمون در رشته مدرسی معارف با پنج گرایش انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی و اخلاق اسلامی برگزار می شود؛ همچنین رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی در سه گرایش ویژه خواهران و برادران طلبه برگزار می شود.

طبق اعلام دانشگاه معارف اسلامی،  کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دکتری ۱۳۹۸ همانطور که در اطلاعیه پذیرش ذکر شده بود روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ ، ۲۷ و ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ فقط از طریق سایت دانشگاه معارف اسلامی از طریق این لینک قابل دریافت خواهد بود.

لازم به ذکر است زمان برگزاری آزمون جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ رأس ساعت ۸:۰۰ صبح در دانشگاه قم به آدرس: قم، بلوار غدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، ساختمان دکتر حسابی (برادران) ساختمان بوعلی سینا (خواهران) برگزار می شود و درب سالن امتحانات رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

گفتنی است، این آزمون، تشریحی است و داوطلب باید علاوه بر کارت ورودی، شناسنامه عکسدار یا کارت ملی، چند خودکار و سنجاق به همراه داشته باشد./1330/ج

ارسال نظرات