۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۲۰۸۵۷
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نورالاوصیا:

طلاب با رواج اتحاد و همبستگی، امید و نشاط دینی را در جامعه نهادینه کنند

طلاب با رواج اتحاد و همبستگی، امید و نشاط دینی را در جامعه نهادینه کنند
فاطمی گفت: مهم ترین وظایف طلاب رواج اتحاد و همبستگی و امید و نشاط دینی در جامعه اسلامی و همسو کردن ملت در راه تحقق آرمان های بزرگ انقلاب است.

سرکار خانم فاضله، زهره سادات فاطمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه نورالاوصیا، امروز در حاشیه مراسم آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین مهمترین وظایف طلاب در گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: شاید در واقعه کربلا عجیب به نظر برسد چه طور می شود بزرگ مردی را با هزاران نامه به کوفه دعوت کنند و از او یاری بطلبند اما با شمشیر و نیزه به استقبالش رفته و ندای هل من ناصر ینصرنی امامشان را نشنیده بگیرند؟!

وی با اشاره به اینکه منتظران ظهور باید هوشیار باشند که امام حسین(ع) را منتظرانش کشتند، ادامه داد: بی شک امام شهیدان می‌دانستند در تمام تاریخ جوانانی آزاده ندای ایشان را لبیک می گویند و تا ظهور حضرت حجت(عج) و تجدید بیعت با ایشان از پای نخواهند نشست.

فاطمی با استناد به آیه 300 سوره آل عمران، بیان کرد: با توجه به این آیه شریفه مهم ترین رسالت طلبگی تبلیغ و جامعه سازی است و تحقق این مهم در گرو تهذیب نفس و خودسازی خواهد بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نورالاوصیا ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین وظایف طلاب رواج اتحاد و همبستگی و امید و نشاط دینی در جامعه اسلامی و همسو کردن مردم در راه تحقق آرمان های بزرگ انقلاب است.

وی در ادامه ابراز کرد: برای تحقق این آرمان های الهی و زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) از طلاب گرامی انتظار می رود با جدیت تمام نسبت به تحصیل علوم دینی و ایجاد توازن بین کسب معارف و تهذیب نفس در این مسیر لحظه ای از یاد خداوند متعال غفلت نکنند.

فاطمی ادامه داد: طلاب با تاسی از قرآن و عترت در مقابل شیطنت دشمنان از جمله هجمه رسانه ای و تبلیغات پی در پی لحظه ای از پای ننشینند و فعال و پویا به وظایف خود عمل کنند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات