۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۰۹۰۱
حجت الاسلام شکریان:

اجتماع عظیم اربعین، تجلی جوشش حسینی در برابر جبهه کفر است

اجتماع عظیم اربعین، تجلی جوشش حسینی در برابر جبهه کفر است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، اجتماع عظیم اربعین حسینی را تجلی جوشش حسینی در برابر جبهه کفر دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مدیران، معاونین و رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهر‌های مازندران، اجتماع عظیم اربعین حسینی را تجلی جوشش حسینی در برابر جبهه کفر دانست و گفت: امروز دشمنان اسلام از این حضور با عظمت امت اسلامی در روز اربعین حسینی به شدت هراسان هستند.
 
وی با بیان این که تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در اجتماع اربعین حسینی شکست خورد، افزود: امروز اربعین حسینی به میعادگاه عاشقان حسینی تبدیل شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام ناب در سال‌های اخیر با تشکیل گروه‌های تفکیری تروریستی تلاش کردند مسیر راهپیمایی عزاداران حسینی را ناامن کنند، گفت: اما این تلاش‌های آن‌ها با هوشیاری و بصیرت امت اسلامی به شکست انجامید و سیل عظیمی از دلدادگان حسینی هر ساله برای شرکت در اجتماع اربعین حسینی حرکت می‌کنند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که نور حسینی هیچ گاه خاموش شدنی نیست، بیان داشت: هر سال که می‌گذرد عاشقان حسینی بیشتری به سمت شرکت در اجتماع اربعین حسینی حرکت می‌کنند که خود بیان کننده حقانیت قیام حسینی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حرکت عظیم عاشورایی شود، افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این گونه در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند به دلیل تکیه بر فرهنگ ناب حسینی است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن در برابر عزت و عظمت حسینی بسیار حقیر است، ادامه داد: امروز جبهه مقاومت با تأسی از آرمان متعالی عاشورا در برابر جریان کفر و استکبار ایستاده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز فرهنگ حسینی در اقصی نقاط جهان نشر و گسترش یافته است، بیان داشت: امروز جبهه مقاومت با تکیه بر فرهنگ عاشورا در برابر قدرت‌های استکباری جهان ایستاده و پیروز نبرد‌های نابرابر است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن با همه توان و قدرت مادی که دارد نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت ایستادگی کند، افزود: نمونه روشن این مقاومت را امروز در انصارالله یمن به وضوح می‌بینیم که چگونه رژیم تا دندان مسلح سعودی با دلار‌های نفتی و تسلیحات آمریکا و انگلیسی را به زانو در آورده و تحقیر کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات