۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۲۰۹۱۳
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

ضرورت کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد | حرمت مستضعفان حفظ شود

ضرورت کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد  | حرمت مستضعفان حفظ شود
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت کارآفرینی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: نسبت به تکریم و حفظ حرمت مستضعفان اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امشب در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن ابراز خرسندی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) همواره انقلاب اسلامی را از آنِ مستضعفان و پابرهنگان می دانستند، از این رو ما باید به این قشر مستضعف توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند که قدرت امروزشان از مجاهدت های مستضعفان و پابرهنگان به دستشان رسیده است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مستضعفان را ولی نعمت ما معرفی می کنند، از همین جهت امروز ضروری است که نسبت به تکریم و حفظ حرمت آنها اقدام جدی صورت گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت کارآفرینی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: امروز باید برای افراد تحت پوشش اشتغال ایجاد شود تا خودشان به فعالیت بپردازند و کمیته امداد نیز در ضمن از آنها حمایت لازم را داشته باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) باید به روحانیون و شخصیت های پاکدست و خیرخواهی که کانون مراجعات مردم نیازمند و مستضعف در شهرستان های مختلف هستند توجه داشته باشند.

وی افزود: امروز با توجه به مشکلات موجود، دست این دسته از افراد خالی است و نمی توانند به مراجعه کنندگان کمک کنند، از این رو اگر طرحی ارائه شود که مقداری اعتبارات در اختیارشان قرار گیرد و به مستضعفان اعطا کنند، بسیار خوب است./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات