۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۰۹۱۸
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد
پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر شورا به قرائت مصوبات نشست گذشته و پیگیری آن‌ها پرداخت که از جمله مهمترین آن‌ها مقر شد نشست شورای توسعه قرآنی استان طبق صنوات گذشته به صورت ماهانه و مستقل برگزار شود.

همچنین در ادامه نشست، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام جمعه بروجن به عنوان رییس شورای این شهرستان به تشریح مهمترین فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال جاری پرداخت.

وی استفاده درست از فضای مجازی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج سبک زندگی قرآنی، ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ساماندهی مناطق گردشگری و حفاظت از محیط ریست را از مهمترین موضوعات مورد تحلیل و بررسی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری دانست.

در ادامه این نشست نیز با توجه به آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خانم قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، به تشریح وضعیت مدارس استان پرداخت.

منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست در مورد نحوه تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان و باید‌ها و نباید‌های این دانشنامه گزارش مفصلی ازائه کرد.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین هدف تدوین این دانشنامه ارائه یک منبع معتبر، مستند و جامع به عنوان مرجع علمی در مورد دفاع مقدس استان است، اظهار کرد: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب ما است که باید به آن پرداخته شود.

در پایان نیز از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری جمع بندی نشست صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه آسیب شناسی جلسات شورای فرهنگ عمومی نقش مهمی در ارتقاء عملکرد دارد، خاطرنشان کرد: باید جلسات شورای فرهنگ عمومی خروجی محسوس داشته باشد و این نیازمند تغییر نگاه‌ها است. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات