۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۲۰۹۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرکت در مسیر ولایت راه خنثی سازی توطئه دشمن و حفظ اقتدار نظام است

حرکت در مسیر ولایت راه خنثی سازی توطئه دشمن و حفظ اقتدار نظام است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حرکت در مسیر ولایت تأکید کرد و گفت: راه خنثی سازی توطئه های دشمنان و حفظ و ارتقای امنیت و اقتدار کشور حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در دیدار با کاروان مطالبه‌گری و حفاظت از منافع ملت که در بیت امام‌ جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: پرچم دین، اسلام و انقلاب به ‌دست رهبر معظم انقلاب است و حرکت در راستای تحقق مطالبات رهبری ضروری است.

وی حرکت بر محور ولایت را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و افزود: امروز در گام دوم انقلاب هستیم و انقلاب در طول این سال ها با وجود هجمه ها و توطئه های دشمنان همواره مقتدرترین کشور در منطقه بوده و شاهد دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ارتقای بینش سیاسی مردم، رشد و پیشرفت‌های علمی، صنعتی، اقتصادی و نظامی ایران و مشارکت عمومی مردم در سرنوشت خودشان، افزایش معنویت و دیانت مردم را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب خواند.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت نظام از دستاوردهای مهم انقلاب است، گفت: این امنیت نباید آسیب ببیند و راه حفظ آن حرکت در مسیر ولایت است.

روحیه جهادی لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رواج گفتمان انقلابی، پیشرفت، عدالت، مبارزه با فساد از دیگر دستاوردهای انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز با وجود همه دستاوردها شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی و فسادها هستیم که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و در سایه مدیریت صحیح و انقلابی و روحیه جهادی مشکلات برطرف شود و تلاش کنیم در عرصه جنگ اقتصادی پیروز میدان باشیم.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید به نیروی جوان تکیه کرد و از ظرفیت های درونی بهره مند شد، در گام دوم رسالت خطیری بر دوش همگان هست و اداره امور را باید به نسل جوان بسپاریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت نهادینه سازی و ترویج گفتمان مقاومت تأکید کرد و عنوان داشت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از گفتمان مقاومت هراس دارند و این مهم راه شکست توطئه های دشمنان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات