۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۰۹۸۷

راه اندازی شهرک اربعین در مسیر پیاده روی کربلا

راه اندازی شهرک اربعین در مسیر پیاده روی کربلا
دبیر ستاد اربعین حسینی بابل از راه اندازی شهرک اربعین برای خدمت رسانی مادی و معنوی به زائران پیاده امام حسین(ع) از جمله اعزام 80 تیم پزشکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیأت های فعال در عرصه اربعین از صبح امروز در مسجد مقدس جمکران آغاز و تا عصر فردا ادامه دارد.

محمدحسین طبرستانی راد دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای شهرستان بابل و مسؤول موکب حضرت فاطمه(س) بابل در نشست تجربه های اربعین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به سخنی از  رهبر معظم انقلاب در ارتباط با لزوم وحدت و همدلی اظهار داشت: تجربه نشان داده که اربعین در ایجاد وحدت و یکدلی نقش عمده ای ایفا می‌ کند که نمونه این مسأله را ما در شهرستان بابل شاهد بودیم.

وی افزود: 23 مجموعه در شهرستان بابل ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا را تشکیل دادند که در ابتدا با رصد و شناسایی و بررسی فرصت ها و تهدیدها برای خدمت رسانی و انسجام بهتر توانسته ایم کارهای خوبی را در این راستا انجام بدهیم.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای شهرستان بابل با بیان این که در نگاه هیأت داری اسم و نام کنار می‌ رود، گفت: ما در این هیأت تقریبا چیزی برای کل کشور نذر و نذورات برای اربعین جمع آوری می‌ کنیم و هر عزیزی به اندازه توان خودش مشارکت می‌ کند.

وی با اشاره به جذب خادم یار اربعین در هیأت فاطمه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: ما با دستگاه های حاکمیتی هم برای پشتیبانی امور همکاری داریم و در جلسات آنها نیز شرکت داریم هرچند مشارکت زیادی از سوی نهادهای دولتی دیده نمی شود.

طبرستانی از راه اندازی شهرک اربعین در مسیر پیاده روی اربعین خبرداد و گفت: در این شهرک تعمیر موبایل، واکس و خدمات مادی و معنوی زیادی ارائه می‌ شود که از جمله آنها اعزام 80 تیم پزشکی و راه اندازی «نذر خدمت» بوده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای شهرستان بابل در پایان تصریح کرد: همچنین در کارگروه دانش آموزی خدمت رسانی های خوبی صورت گرفته و ان شاء الله برای سال آینده اولین گروه دانش آموزی را برای خدمت رسانی اعزام خواهیم کرد و از سال گذشته به امروز نیز  70 جلسه ستادی داشته ایم و 10 کارگروه نیز راه اندازی شده است./1330/ج

ارسال نظرات