۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۲۱۰۱۵

یکصدو‌سی‌وهشتمین جلسه هیأت‌رییسه جامعةالمصطفی در گرگان برگزار شد

یکصدو‌سی‌وهشتمین جلسه هیأت‌رییسه جامعةالمصطفی در گرگان برگزار شد
یکصدوسی‌وهشتمین جلسه هیئت رئیسه المصطفی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر عباسی، با حضور اعضای هیئت رئیسه، در جامعةالمصطفی- واحد گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور اعضای هیئت رئیسه المصطفی در واحد گرگان، از تلاش و مجاهدت‌های رئیس، کارکنان و استادان این نمایندگی تقدیر و تشکر به عمل آورد و یادآور شد با توجه به زیرساخت‌های به‌وجودآمده در این نمایندگی امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت حداکثر بهره‌برداری را بنماییم.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های المصطفی در حوزه مذاهب و تأثیرگذاری آن در جهان اسلام، همکاری و همراهی بیشتر همه مدیران سازمان مرکزی به منظور توسعه و تقویت جامعةالمصطفی- واحد گرگان و تحقق این مأموریت را خواستار شد.

سپس هیئت رئیسه، ضمن ارزیابی چگونگی روند اجرای مصوبات جلسه یکصدوبیست‌ویکم در جامعةالمصطفی- واحد گرگان، درخواست‌های مطرح‌شده را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

«حجت‌الاسلام والمسلمین‌ تقوی»، رئیس جامعةالمصطفی- واحد گرگان نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت، به رئیس المصطفی و اعضای هیئت رئیسه خیر مقدم گفت و از حضور آنان در این نمایندگی سپاس‌گزاری نمود و سپس گزارش اجمالی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جامعةالمصطفی- واحد گرگان در حوزه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و پشتیبانی ارائه کرد./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات