۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۲۱۰۶۳
امام جمعه کرمان:

دشمنان به دنبال از بین بردن جریان انقلابی در کشور و منطقه هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن جریان انقلابی در کشور و منطقه هستند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: گفتن کلمه مذاکره برای مردم ایران دیگر جایی ندارد و مسؤولان کشور باید به دنبال صادر کردن جریان انقلابی به کشور‌های منطقه باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان، گفت: انحام واجبات و ترک محرمات را انسان‌ها در زندگی اولویت اول خود قرار دهند تا زندگی دور از گناه داشته باشند.
 
وی بیان داشت: انسان‌ها در دنیا با انجام کار‌های خوب تلاش کنند که در روز رستاخیز شرمنده خداوند و اهل بیت نشوند، زیرا یک بنده خوب در دنیا فردی است که رضایت خداوند را در زندگی داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که بهترین الگو برای خوب زندگی کردن پیامبر اکرم بوده که نماد وحدت در جامعه اسلامی شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) از کسانی بوده که در دامن پیامبر اکرم پرورش یافته است.
 
وی اظهار داشت: حمایت کردن از افراد با تقوا، شجاع و عادل و عالم از خصوصیت‌های پیامبر اکرم بوده که توانست با حمایت از این انسان‌ها جامعه اسلامی را بسازد.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که اگر حمایت از افراد مومن کم شود، جامعه به انحراف کشیده می‌شود، تصریح کرد: مسؤولیت‌های کشور نباید به دست نا اهل و جاهل بیفتد، زیرا در این صورت جامعه به فساد کشیده می‌شود.
 
وی ادامه داد: یکی از سبب‌هایی که کشور از پیشرفت به دور می‌شود این است که مسؤولیت‌ها به دست افراد فاسد افتاده و به مردم خدمت گزاری نمی‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که انبیای الهی مردم را به مسیر حق راهنمایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: گمراه شدن با نام اسلام از سوی بعضی از افراد در صحنه کربلا یکی از درس‌های کربلا برای ما انسان‌ها محسوب می‌شود که نباید در دنیا فریب افرادی را بخوریم که در ظاهر اسلام دارند.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که جامعه باید شاهد نشاط علمی از سوی دانش آموزان و دانشگاهیان باشد، تصریح کرد: استاد مکتب عشق در راه خدا امام خمینی (ره) است که این بزرگوار در تمام زمنیه‌ها الگویی مناسب برای جلوگیری دشمن به کشور است.
 
وی بیان داشت: گفتن کلمه مذاکره برای مردم ایران دیگر جایی ندارد و مسؤولان کشور باید به دنبال حریان انقلابی در کشور و کشور‌های منطقه باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که دشمنان به دنبال از بین بردن جریان انقلاب در کشور و منطقه هستند، بیان داشت: جریان انقلابی در یمن نشان دهنده مقاومت مردم یمن و اسلام بوده که کشور‌هایی همچون آمریکا و عربستان تسلیم یمن شده اند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات