۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۲۱۰۷۰
غفاری خبر داد؛

پخش فیلم های ارسالی روایت گری مردم در اربعین از شبکه افق

پخش فیلم های ارسالی روایت گری مردم در اربعین از شبکه افق
مدیر شبکه افق با بیان این که هر موکب و هر کاروان می‌تواند رسانه اربعین باشد، از پخش فیلم های ارسالی روایت گری مردم در اربعین خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیأت های فعال در عرصه اربعین ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران به کار خود پایان داد.

دکتر جلال غفاری مدیر شبکه افق سیما در این گردهمایی با اشاره به ظرفیت رسانه ملی برای واقعه اربعین افزود: ظرفیت حداکثری داخلی و بین المللی در قالب تیم های رسانه ای در مسیر مستقر هستند.

وی با اشاره به استقرار 9 تیم رسانه ای قوی در مسیر کربلا عنوان کرد: همچنین چندین ایستگاه رسانه ای در خود نجف و کربلا و از جمله مقابل مسجد سهله خواهیم داشت و در ایام اوج مراسم اربعین برای کسانی که دلشان همراه شما است و توفیق حضور در مراسم اربعین را ندارند برنامه های مختلفی خواهیم داشت.

مدیر شبکه افق سیما تأکید کرد: سیاست ها و رویکردهای شبکه افق با جلساتی که با آیت الله میرباقری و حجت الاسلام والمسلمین پناهیان داشتیم مشخص شده که اصلی ترین آنها معرفت به امام عصر(عج) و همینطور تعاون و کرامت انسانی است.

وی خود پیاده روی اربعین را رسانه ای قوی عنوان و تصریح کرد: رسانه های بیگانه همچون سال های قبل بایکوت حداکثری را در نظر دارند و یا این که تلاش می‌ کنند این مراسم را به گونه دیگری جلوه بدهند.

غفاری ابراز کرد: ما در سه حوزه اطلاع رسانی، به تصویر کشیدن عظمت اربعین و روایت گری از فرهنگ و سبک زندگی و هویت در اربعین کار می‌ کنیم که شما نیز در حوزه سوم می‌ توانید با شبکه افق همکاری داشته باشید.

مدیر شبکه افق با تأکید بر این که در حوزه سوم چندین تمهید در نظر گرفته شده است، بیان داشت: تقریبا یک زیرساختی فراهم کردیم با محوریت ویدئوهای مردمی که خود مردم فیلم بگیرند و روایت کنند و در تلویزیون پخش شود و این ایده مرکزی است که هر موکب و هر کاروان یک رسانه اربعین باشد چون گروه های برنامه ساز ما آن قدری نیستند که بتوانند همه اتفاقات را پوشش بدهند.

مدیر شبکه افق سیما اضافه کرد: شما به عنوان فریضه در این جنگ رسانه ای بزرگ باید پای کار بیایید بنابراین امکانی فراهم است تا با موبایل فیلم برداری کنید چراکه ما عقیده داریم می توانیم تا 400 هزار نفر روایت گر باطن اربعین داشته باشیم و در این صورت با یک نهضت بزرگ ملی فرهنگ اربعین مواجه خواهیم بود.

وی بیان داشت: همین طور مجموعه جامعه ایمانی مشعر و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که ارتباط و همکاری خوبی با شبکه افق دارند نیز می‌ توانید همکاری داشته باشید و از این طریق سوژه های خود را برای پخش از شبکه افق به دست ما برسانید./1330/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
ارسال نظرات