۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۲۱۰۷۳
یکتا:

اربعین پایگاه تربیت تحولی است

اربعین پایگاه تربیت تحولی است
یکتا با بیان این که تربیت همیشه در کلاس درس صورت نمی گیرد، اربعین را پایگاه ترتیب تحولی دانست و بر ضرورت حفظ اثرات این حرکت در آینده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیأت های فعال در عرصه اربعین ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران به کار خود پایان داد.

حاج حسین یکتا جهادگر فرهنگی در این گردهمایی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مرداد ماه امسال در دیدار با گروه های جهادی اظهار داشت: ایشان در ارتباط با فعالیت های فرهنگی مردمی و جهادی به یک سازماندهی جدیدی فکر می‌ کند که این سازماندهی حرفه ای و آحادی و توده مردمی است.

وی افزود: در ارتباط با قصه اربعین که امروز به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است نیز می توانیم پای کار بیاییم و با روحیه جهادی و کار انقلابی گفتمان انقلاب را در عرصه بین الملل نشر بدهیم.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به این که در این جنگ رسانه ای فعلی نباید بگذاریم فرصت به دست دیگران بیافتد، گفت: این جبهه فرهنگی انقلاب و این موجودی افسران که چندین هزار مؤسسه فرهنگی و هیأت است باید با آن سازماندهی که رهبر معظم انقلاب مدنظر دارد به سمت گفتمان سازی در عرصه انقلاب برود.

وی کار جهادی را کاری مخلصانه و برخواسته از روحیه شهید و شهادت دانست و تأکید کرد: اتفاقی که در سیل صورت گرفت را همه دیدید که حقیقتا کار شهدایی بود و ما حس می کنیم با این تغییر و تحولاتی که در دنیا به سرعت در حال اتفاق افتادن است می توانیم با کار جهادی به هدف غایی یعنی ظهور منجی و موعود نزدیک شویم.

یکتا اربعین را پایگاه تربیت انسان ها دانست و عنوان کرد: تربیت مسجد محور، پایگاه محور، مربی محور و متربی محور خوبی است ولی امروز در دنیا اتفاقات تربیت تحولی صورت گرفته است همچنانکه دیدیم یک حججی چگونه کشور را متحول کرد.

وی تصریح کرد: اربعین نیز دقیقا همین گونه است که دنیا را به هم می‌ ریزد و ارتفاق اربعین یک تربیت تحول است که باید به زیرساخت های آن فکر کنیم و به دنبال جذب نگاه های دنیا به سمت این حرکت میلیونی باشیم.

این فعال فرهنگی ضمن تقدیر از فعالیت های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یادآور شد: این پایگاه مبارک که چندسالی است راه افتاده اتفاق مبارکی بود که هرچند دیر اتفاق افتاد ولی به هرحال الان هست و کار می‌کند ولی ما معتقدیم هنوز باید عملیاتی تر کار کنیم؛ از جمله بعد از برگشت اربعین کاری کنیم تا نیروی تحولی که در اربعین شکل گرفته پای کار انقلاب بمانند و این خط ادامه پیدا کند./1330/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات