۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۶۲۱۱۰۲
آیت الله رمضانی:

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی خنثی کننده اسلام هراسی در غرب بود

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی خنثی کننده اسلام هراسی در غرب بود
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) این مجمع را حلقه اتصال بین مرجعیت و پیروان اهل بیت(ع) در جهان دانست و گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی خنثی کننده اسلام هراسی در غرب بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت(ع) و با بیان این که این مجمع حدود 30 سال پیش تأسیس شده است، گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) باید حلقه اتصال بین مرجعیت شیعه و پیروان اهل بیت(ع) در دنیا باشد.

وی افزود: از این رو باید پیام های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مرجعیت شیعه به گوش پیروان اهل بیت(ع) در جهان برسد و به همین دلیل شبکه خبر رسانی مجمع به 25 زبان فعالیت می کند و پیام مرجعیت را به دنیا می رساند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که از آثار مراجع در مباحث مختلف در بخش تحقیقاتی استفاده می شود، اظهار داشت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی فرصتی طلایی ایجاد شده و کمیت مسلمانان و شیعیان افزایش پیدا کرده است، در ابتدای انقلاب شاید 5 مرکز شیعه در آلمان نداشتیم اما امروز 240 مرکز شیعه داریم و 2 هزار و 700 مرکز اسلامی در آلمان وجود دارد.

وی ادامه داد: در کشورهای دیگر هم مراکز اسلامی داریم و کرسی شیعه شناسی در دانشگاه های آلمان، آمریکا، فرانسه و کشورهای دیگر وجود دارد که به مبانی و اعتقادات شیعه می پردازند و عقلانیت و معنویت شیعه مورد توجه فراوان سایر کشورها است.

آیت الله رمضانی با بیان این که دشمنان و بدخواهان اجازه نمی دهند که اسلام ناب از طریق رسانه ها تبلیغ شود، ابراز داشت: 95 درصد رسانه ها در اختیار صهیونیست ها قرار دارد و روزی نیست مگر این که شبهه ای علیه اسلام و تشیع ایجاد می کنند.

وی عنوان کرد: اسلام افراطی در کشورهای دیگر ترویج داده می شود و در برخی کشورها احزاب ضد اسلام داریم و همه تلاش می کنند که اسلام ناب در دنیا معرفی نشود، از این رو در پدیده اسلام افراطی اعم از شیعه و سنی همین مسأله دنبال می شود،  شبکه هایی در انگلستان و آمریکا وجود دارد که به برخی از جنبه های انحرافی می پردازند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: اگر عاشورا به زبان لاتین جست و جو شود در صفحه اول خون و خون ریزی نمایش داده می شود، متأسفانه در اروپا با اسلام لیبرال هم مواجه هستیم؛ پروژه ای در برلین بوده که می گوید قرآن و مخاطب آن عرب بوده و نمی تواند کتاب جهانی باشد و ما پاسخ دادیم که مخاطب قرآن عقل و فطرت است.

وی اضافه کرد: بودجه های کلانی در غرب صرف می شود که پروژه انحراف در اروپا و آمریکا ایجاد شود، نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی خنثی کننده نگاه افراطی غربی که ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی داشتند، رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مصلح فکری در دنیای امروز مطرح هستند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
امیدوارم رئیس جدید مجمع تحولی ایجاد کند و از کارهای تکراری و بی هدف که فقط باعث هدر رفتن بیت المال می شود جلوگیری کند و منشا اثرات خیر در این حوزه گردد
0
0