۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۱۳۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

هدف اصلی دشمنان، به خواب غفلت بردن جامعه ایرانی است

هدف اصلی دشمنان، به خواب غفلت بردن جامعه ایرانی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تنها راه رسیدن به اهداف پلید خود را در به خواب غفلت بردن جامعه ایرانی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در نشست با مسؤولان استانی، با اشاره به تداوم عداوت و اقدامات خصمانه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال‌هاست که دشمنان اسلام و ایران دست از جنگ رودررو برداشته‌ و در پی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستند و در این زمینه هزینه‌های هنگفت و تلاش‌های زیادی را کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مقابل یکی از مهم‌ترین ابزار بازدارنده جامعه به فریب‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام، تمسک جستن به قرآن کریم است افزود: بزرگ‌ترین مانع دشمنان به‌منظور رسیدن به اهدافشان، قرآن کریم است و در تلاش‌اند تا این کتاب آسمانی را در جوامع اسلامی کم‌رنگ کنند.

امام‌جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمنان اسلام با مطالعه و برنامه‌ریزی در حال راه‌اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدطینت ایران اسلامی در تلاش‌اند تا ارزش‌های انسانی و دینی کشور ازجمله عفت، صداقت، غیرت و دیگر ارزش‌های انسانی که قرآن کریم به آن‌ها سفارش کرده است را در جامعه از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش‌اند تا هر قشری از جامعه ایرانی را به خواب غفلت ببرند و از این غفلت و عدم آگاهی اقشار مختلف جامعه به‌منظور رسیدن به اهداف شوم خود بهره ببرند تصریح کرد: تمام افراد جامعه و در رأس آن‌ها آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید توجه داشته باشند که در هر سمت و مقامی که هستند نسبت به مسائل روز و فتنه‌های دشمنان کشور آگاه باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: افراد جامعه نباید فریب فتنه‌های دشمن را بخوردند و به فکر ایجاد اختلال در جامعه باشند، چراکه در این صورت، مسؤولان کشوری مجبور می‌شوند علاوه بر مقابله با دشمنان خارجی، با افراد فریب‌خورده داخلی نیز مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه آگاه‌سازی و بیدار کردن افراد جامعه باید از لایه‌های ابتدایی جامعه ازجمله خانواده، مدرسه و دانشگاه آغاز شود، گفت: نخستین وظیفه آمرین معروف و ناهیان منکر آگاه‌سازی جامعه به‌منظور پیشگیری از کشیده شدن افراد جامعه به‌سوی منکرات است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به واردات مواد مخدر و مشروبات الکی به کشور تصریح کرد: عجیب است که باوجود تحریم‌های متعددی که گریبان گیر کشور شده است اما در واردات مواد مخدر و مشروبات الکلی به داخل کشور هیچ مشکل و تحریمی رخ نداده است.

وی اظهار کرد: این عدم تحریم مواد مخدر و مشروبات الکلی و دیگران محصولاتی که هر جامعه را به حاشیه و خواب غفلت می‌برد، نشان از برنامه‌ریزی و تلاش‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌منظور کاهش سطح آگاهی و بیداری در کشور است.

امام‌جمعه بیرجند با مورد خطاب قرار دادن جوانان گفت: این ننگ است که جوانان جامعه ایرانی بازیچه دست دشمنان شوند و دچار خوب غفلت شوند و با محصولاتی چون مشروبات الکلی و مواد مخدر و دیگر برنامه‌های دشمن سرگرم شوند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت دشمن، دشمنی کردن و رساندن هرگونه آسیبی به‌طرف مقابلش است افزود: ما نباید از دشمنی و برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن گله‌مند باشیم و باید از نیروهای داخلی توقع داشته باشیم که به ترویج مسائل بیهوده غیرفرهنگی نپردازند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات