۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۱۹۲
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

تولیدات هنری دفاع مقدس استان بوشهر رونمایی می‌شود

تولیدات هنری دفاع مقدس استان بوشهر رونمایی می‌شود
سردار کفاش با تاکید بر حمایت از فیلم‌های سینمایی و پروژه‌های هنری انجمن سینمای جوان، گفت: پروژه‌ها و تولیدات هنری دفاع مقدس استان بوشهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامعلی کفاش صبح امروز در نشست  با مسئولان انجمن سینمای جوان استان بوشهر با تاکید بر نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد اظهار داشت: هنرمندان در فرهنگ سازی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

وی، هنرمندان را سفیران انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دانست و تاکید کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهیدان استان بوشهر در دی ماه امسال نقش هنرمندان در این عرصه مورد توجه ویژه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی است که ملت ایران با سرافرازی به آن افتخار می‌کنند.

سردار کفاش با تاکید بر نقش مهم هنرمندان در عرصه هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت فیلم‌سازان انجمن می‌تواند در بهبود فرآیند انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه کمک کند.

کفاش با قدردانی از تلاش هنرمندان استان بوشهر در عرصه تولید پرمحتوا و فاخر برنامه‌های هنری و فرهنگی افزود: تولید محتوای دفاع مقدس توسط هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر امسال یکی از موفقیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تاکید بر حمایت از فیلم‌های سینمایی و پروژه‌های هنری انجمن سینمای جوان گفت: برخی از پروژه‌های هنری و فرهنگی و تولیدات هنری استان بوشهر در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

کفاش ضمن دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان سینمای جوان از پروژهای تولیدی با موضوع دفاع مقدس شامل تولیدو تصویر‌سازی کتاب صوتی خاطرات «یک دریا ستاره»، «قاصدک» و «گلوله» و انیمیشن «اسیر آشنا» بازدید کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات