۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۲۱۱۹۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

منبر و خطابه بهترین سلاح برای مقابله با توطئه دشمنان است

منبر و خطابه بهترین سلاح برای مقابله با توطئه دشمنان است
حجت الاسلام صادقی، منبر و خطابه را بهترین سلاح برای مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مبلغان طرح هجرت شهرستان بابل با مهم ارزیابی کردن نقش روحانیت در نشر و گسترش معارف دینی در جامعه، گفت: روحانیت در طول تاریخ همواره نشر دهنده واقعی معارف اهل بیت (ع) بوده است.
 
وی با بیان این که در دوران غیبت رسالت تاریخی و مهم تبلیغ دین بر عهده روحانیت است، افزود: مجاهدت‌ها و تلاش‌های علمی و تبلیغی روحانیت مانع از تحریف دین از سوی دشمنان شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که روحانیت با سلاح منبر و خطابه با دشمنان دین و اهل بیت (ع) به مبارزه پرداخته است، بیان داشت: مرزبانی روحانیت از دین در طول تاریخ موجب حفظ و گسترش مناسب آن در جامعه شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسالت امروز روحانیت بسیار سنگین‌تر از گذشته است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همه توان و سرمایه خود را جهت از بین بردن دین و انقلاب به کار گرفته اند و این تلاش ها، نقش آفرینی روحانیت را بیشتر می‌طلبد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران بر حضور پررنگ‌تر روحانیت در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف جامعه تأکید کرد و افزود: برخی‌ها در داخل کشور می‌کوشند حضور روحانیت در مجامع را کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که حضور مستمر روحانیت در عرصه‌های فرهنگی و دینی، موجب عقب نشینی دشمن از نقشه‌ها و توطئه‌های خود می‌شود، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر جا حضور روحانیت پررنگ‌تر بود، دشمن از مواضع نامشروع خود عقب نشینی کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را چراغی پر نور جهت حرکت در مسیر پیش روی انقلاب دانست و افزود: روحانیت به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ وظیفه مهمی در تبیین و نشر این بیانیه مهم بر عهده دارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت باید بخشی از منبر و خطابه‌های خود در مناطق مختلف را به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص دهد، بیان داشت: به طور حتم نقش تبیینی و تبلیغی روحانیت می‌تواند در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم بسیار اثرگذار باشد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات