۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۱۱۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تلاش دشمن برای جدایی مردم از روحانیت شکست خورده است

تلاش دشمن برای جدایی مردم از روحانیت شکست خورده است
حجت الاسلام شکریان، پیوند میان مردم و روحانیت را مستحکم و ناگسستنی دانست و گفت: تلاش دشمن برای جدایی مردم از روحانیت شکست خورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست مبلغان دینی شهرستان بابل، روحانیت را ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی معرفی کرد و گفت: مردم در طول تاریخ دین و معارف اسلامی را از علما و روحانیت فرا گرفته اند.
 
وی با بیان این که رسالت اصلی علما و روحانیت در طول تاریخ نشر معارف دینی در جامعه بوده است، افزود: روحانیت با نفوذ کلام و جایگاه تبلیغی مهمی که در جامعه داشته و دارد، مهم‌ترین نشر دهنده معارف دینی و الهی در جامعه بوده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که همواره گروه‌های معاند و منحرف تلاش کردند تا جایگاه روحانیت را در جامعه اسلامی تضعیف و خدشه دار کنند، گفت: اما همراهی مردم با روحانیت بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، مردمی بودن را مهم‌ترین شاخصه روحانیت در طول تاریخ برشمرد و افزود: روحانیت در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم بوده و هیچ گاه خود را جدای از مردم نداسته و نمی‌داند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب عظیم اسلامی با رهبری روحانیت آغاز و با همراهی مردم به پیروزی رسید، گفت: تلاش و مجاهدت روحانیت تنها به دوران نهضت انقلاب ختم نشد بلکه پس از انقلاب و در صحنه‌ها و عرصه‌های دیگر روحانیت همواره خوش درخشیده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دست‌های شیطانی همواره در پی تخریب چهره روحانیت در چهار دهه اخیر بوده اند، بیان داشت: علیرغم همه تلاش‌های دشمن، روحانیت امروز از یک جایگاه رفیعی در جامعه اسلامی برخوردار است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم علما و روحانیان را مأمن و پناهگاه خود می‌دانند، افزود: روحانیت همان سنتی که پیامبر گرامی اسلام در رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم پایه گذاری کردند در طول تاریخ ادامه داده و امروز نیز بر همان اصل پایبند است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، راز موفقیت روحانیت در طول تاریخ را همراهی با مردم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن بسیار تلاش کرد تا مردم را از روحانیت جدا کند، اما همواره با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد.
 
حجت الاسلام شکریان، پیوند میان مردم و روحانیت را مستحکم و ناگسستنی دانست و افزود: اگر امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌درخشد به دلیل وحدت میان مردم و روحانیت است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات