کد خبر: ۶۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
قمست اول؛

چرا حرف سلبریتی‌ها در جامعه خریدار دارد؟

دکتر سید محمدعلی غمامی استادیار مطالعات فرهنگی و ارتباطات در گفتگو با رسا به بررسی وضعیت نفوذ حرف سلبریتی‌ها و شبکه های اجتماعی می پردازد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص،قومیت‌ها باشد و یا با قوانین کشور و آموزش های دینی مغایرت داشته باشدمنتشر نخواهد شد.