۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۱۲۰۷
حجت الاسلام قربانی تأکید کرد؛

ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان برای رفع دغدغه های رهبر انقلاب

ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان برای رفع دغدغه های رهبر انقلاب
معاون فرهنگی اوقاف مازندران گفت: نباید به بهانه مسائل اقتصادی، موضوع فرهنگ که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مورد کم توجهی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی امامزادگان و بقاع متبرکه استان، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان اوقاف در سال‌های اخیر دانست و گفت: در همین راستا برنامه‌های گسترده فرهنگی، قرآنی و تبلیغی به مناسبت‌های مختلف در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیت‌های ارزشمندی در جهت تقویت بعد معنوی و فرهنگی جامعه هستند که باید بیشتر از آن بهره گرفت، افزود: بقاع متبرکه مهم‌ترین عامل رشد دینی و معنوی در جامعه هستند.

حجت الاسلام قربانی به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمن علیه معارف دینی و اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: به طور حتم اماکن دینی و مذهبی بهترین ظرفیت برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن به شمار می‌روند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز هر چه در عرصه فرهنگی و دینی سرمایه گذاری کنیم در برابر وسعت توطئه‌های دشمنان ناچیز است، بیان داشت: باید همه نهاد‌های فرهنگی و دینی برای مقابله با توطئه دشمن بسیج شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همه توان خود را برای تضعیف دین و انقلاب به کار گرفته است، افزود: در چنین شرایطی باید از ظرفیت‌های موجود فرهنگی و دینی در جهت مقابله با توطئه دشمن استفاده شود.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که متأسفانه امروز در عرصه فرهنگی شاهد برخی کم توجهی‌ها از سوی مسؤولان هستیم، بیان داشت: مسؤولان باید همه توان خود را جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه به کار گیرند.

معاون فرهنگی اوقاف مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی همواره به مسؤولان تذکر می‌دهند، افزود: نباید به بهانه مسائل اقتصادی، موضوع فرهنگ که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مورد کم توجهی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد و فرهنگ دو مقوله بسیار مهم در کشورمان است که همواره مورد تأکید رهبری نظام قرار گرفته بیان داشت: مسؤولان باید برای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی بیشتر تلاش کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات