۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۲۳۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تبلیغات دروغین دشمن علیه روحانیت شکست خورده است

تبلیغات دروغین دشمن علیه روحانیت شکست خورده است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، بیانیه گام دوم انقلاب را ظرفیت ارزشمندی در جهت پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران شنبه شب در دیدار جمعی از روحانیان شرق استان که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد، روحانیت را پیشگام در تبلیغ دین در جامعه معرفی کرد و گفت: روحانیت زبان گویای دین در جامعه است.
 
وی با بیان این که حضور روحانیت در هر عرصه‌ای با پیشرفت و موفقیت همراه بوده است، افزود: روحانیت به دلیل ظرفیت تبلیغی عظیمی که در اختیار دارد می‌تواند در تبیین بیانیه گام دوم بسیار اثرگذار عمل کند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که نخستین گام روحانیت در این بخش باید تبیین مناسب و قابل فهم بیانیه گام دوم برای عموم جامعه باشد، خاطرنشان کرد: منبر‌های تبلیغی بهترین ظرفیت برای تبیین مناسب بیانیه گام دوم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که منبر و خطابه در طول تاریخ همواره مهم‌ترین و اثرگذارترین ابزار تبلیغ دین به شمار می‌رفته است، بیان داشت: علیرغم وجود ابزار‌های روز تبلیغی، اما این دو عنصر مهم همچنان اثرگذاری ویژه‌ای در بخش تبلیغ دارند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم دین خود را از منبر‌ها و خطابه‌های علما و روحانیان در طول تاریخ گرفته اند، افزود: امروز نیز این مردم علیرغم همه توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمن علیه دین، همچنان پای منبر علما نشسته اند.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که تبلیغات دروغین دشمن علیه روحانیت همواره شکست خورده است، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده دین نمی‌توانند با دروغ پراکنی، چهره روحانیت را در میان مردم خدشه دار کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز در عرصه دین نیازمند تلاش و مجاهدت تبلیغی بیشتری هستیم، تصریح کرد: باید از همه ابزار‌های تبلیغی روز در جهت تبیین صحیح معارف دینی در جامعه استفاده کنیم.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، بیانیه گام دوم انقلاب را ظرفیت ارزشمندی در جهت پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به دور از هر گونه نگاه شعاری نسبت به این بیانیه مهم در جهت تحقق عملی آن گام‌های مؤثر تری بردارند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات