۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۲۴۹
سردار کوثری:

استقامت و ایستادگی علت پیروزی و قدرتمند شدن انقلاب اسلامی است

استقامت و ایستادگی علت پیروزی و قدرتمند شدن انقلاب اسلامی است
جانشین قرارگاه ثارالله استقامت و مقاومت را قدرتمندترین ابزار پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: انقلاب اسلامی دست آمریکا را از ایران قطع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم با اشاره به اتحاد دو ابرقدرت شرق و غرب علیه نظام اسلامی، گفت: قبل از انقلاب اسلامی دو ابرقدرت شرق و غرب در رقابت با یکدیگر و مقابل هم بودند اما انقلاب سبب شد این دو ابرقدرت علیه نظام اسلامی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی ادامه داد: نه تنها دو ابرقدرت بلکه نوچه‌های آنها مانند کشورهای عربی، سازمان ملل و اسرائیل غاصب نیز همگی با هم در یک جبهه مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

سردار کوثری با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) از ایجاد انقلاب اسلامی، عنوان کرد: یکی از اهداف حضرت امام نجات ملت ایران از سلطه بیگانگان بود، اینکه مردم بتوانند خود برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند و زورگویان عالم بر آنها مسلط نباشند.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی ضربه سنگینی بر پیکر استکبار جهانی وارد آورد، ابراز کرد: آمریکا، اسرائیل و تا حدی اروپا از تشکیل نظام اسلامی متضرر شدند، به خصوص آمریکایی‌ها که در آن سالها بین 50 تا 80 هزار مستشار در ایران داشتند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در ایران منافع خودشان را دنبال می‌کردند و جز بهره‌برداری ظالمانه از ثروت، موقعیت و نیروی انسانی ایران به چیز دیگری فکر نمی‌کردند حتی همان مستشاران نظامی هم که در ایران بودند آموزش خاصی به نظامیان ایرانی نمی‌دادند و رفتاری تحقیرآمیز با آنها داشتند.

سردار کوثری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دست آمریکا را از ایران قطع کرد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی نه غربی که برخواسته از کلام خدا و ائمه اطهار(ع) است و با توکل بر خدا قیام کردند و در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب ایستادند.

سردار کوثری پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی را غلبه تفکر امام بر تفکر مادی ابرقدرتهای شرق و غرب عالم دانست و گفت: جبهه استکبار که با شکست تفکرش در مقابل تفکر انقلاب اسلامی، منافع خود را در همه جای دنیا در خطر می‌دید برای همین از اول پیروزی انقلاب دشمنی و فتنه‌انگیزی علیه نظام اسلامی را آغاز کردو تا به امروز هم ادامه دارد.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به فتنه‌انگیزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، بیان کرد: تشکیل گروهک‌های مخالف در نقاط مختلف کشور، ایجاد درگیری‌ها و اختلافات داخلی، هدایت مخالفان نظام از سفارت آمریکا، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و فتنه 88 تنها گوشه‌ای از دشمنی‌های آمریکا و نظام سلطه علیه ایران است.

وی افزود: آنچه که امام خمینی(ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب و مردم ایران را در مقابل این حجم از دشمنی و فتنه‌انگیزی تا کنون حفظ و پیروز کرده، هدف مقدس ایشان، استقامت در این راه و یاری خداوند است.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی، امام، رهبری و ملت ایران استقرار حکومتی بر پایه دین است، خداوند متعال می‌فرماید « ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر دین خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌های شما را استوار می‌کند»./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات