۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۱۲۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور شد

ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور شد
نماینده ولی فقیه در لرستان دفاع مقدس را نخستین تجربه ایستادگی در برابر دنیای شرق و غرب عنوان کرد و گفت: ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور شجاعت، استقامت و رشادت رادمردانی است که عزت، عظمت، استقلال، آزادی و معنویت را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن به کسانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند به جهاد و دفاع از خود، وعده پیروزی و نصرت الهی دستور داده است، افزود: در جنگ تحمیلی ملت ایران اسلامی مظلوم واقع شدند و خدای متعال پیروزی و نصرت را به ملت ایران اسلامی وعده داده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه در هر جنگ و جهادی دو سؤال اساسی مطرح است که چرا این جنگ به وجود آمده و ثمره این جنگ و جهاد چه بوده است؟ ادامه داد: آغاز جنگ تحمیلی و هجوم همه جانبه صورت گرفته نشان از یک حرکت برنامه ریزی شده دشمن برای نابودی ایران اسلامی بود، برای اینکه ملت ایران نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و جزیره ثبات غرب به واسطه ایران اسلامی ناامن شد.

وی عنوان داشت: اینکه امروز 40 سال آمریکا و غرب احساس ناامنی می کند، به برکت انقلاب اسلامی است اتقلاب اسلامی تمام منافع غرب و آمریکا را به خطر انداخت و برای اولین بار کشوری مستقل و آزاد به نام جمهوری اسلامی ایران در برابر ابر قدرت آمریکا ایستادگی کرد، اراده و ولایت الهی در برابر ولایت و قدرت شیطان ایستادگی کرد و خدای متعال اراده کرده است که ایران اسلامی به خاطر مظلومیت و به خاطر قیام برای خدا پیروز شود.

ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور شد

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: وعده خداوند عملی شد و جنگ تحمیلی آغازی برای حرکت ماندگار، پایدار پیروز و پر ثمر شد.

وی گفت: جنگ تحمیلی آزمون سخت برای ایران بود، نخستین تجربه ایستادگی در برابر دنیای شرق و غرب را ثبت کرد، ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور شد و برای اولین بار جنگی اتفاق افتاد که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

ثمره دفاع مقدس امنیت پایدار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: ثمره دوران دفاع مقدس، ایمان و باور به وعده های الهی، امنیت و اقتدار نظام اسلامی است که امروز آمریکا در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تسلیم شده است، ثمره ما امنیت پایدار ایران اسلامی و ناامنی برای مستکبرین عالم، قدرت ایستادیگی در برابر متجاوزان است.

وی با بیان اینکه هیچ کشور و قدرتی همچون آمریکا نمی تواند چشم طمع به این سرزمین داشته باشد چون از گنجینه دفاع مقدس برخورداریم، افزود: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه مهم ترین ثمره دفاع مقدس است، مقاومت مردم یمن در برابر اعتلاف متجاوزین، بیداری ملت فلسطین و سایر ملت های مسلمان به برکت دفاع مقدس است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی آنچنان قوی و قدرتمند پای به میدان گذاشته است که همه اعتراف می کنند جبهه مقاومت اسلامی به برکت دفاع مقدس از ایران اسلامی است.

ثمره دفاع مقدس رسیدن به تمدن اسلامی است

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب که حرکت پرشتاب انقلاب برای به ثمر نشاندن خون شهیدان شکل گرفته است و این وعده الهی است، افزود: هر چه جلوتر می رویم اهداف ما وسیع تر شده است و بار مسؤولیت ما سنگین تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ثمره دفاع مقدس تبدیل تهدیدها به فرصت ها بوده است، بیان داشت: ثمره دفاع مقدس رسیدن به تمدن اسلامی است که رهبری بر آن تأکید نموده است، در شرایط مهم باید اقتدار امنیت، وحدت و انسجام را بیشتر کنیم./9451/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات