۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۱۲۵۶
سردر شاهوارپور مطرح کرد؛

آتش به اختیاری متحدان ما، در به چالش کشیدن دشمنان

آتش به اختیاری متحدان ما، در به چالش کشیدن دشمنان
سردار شاهوارپور با اشاره به متحدان منطقه‌ای جمهوری اسلامی، گفت: متحدان ما با اشاره رهبرانقلاب، به صورت آتش به اختیار دشمنان ما را به چالش می‌کشانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز، در رژه ۳۱ شهریورماه نیرو‌های مسلح، عنوان داشت: در حادثه ناگوار ۳۱ شهریورماه سال گذشته تعدادی از همرزمان، سربازان، بسیجیان و مدعوان که برای دیدن نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح آمده بودند به دست شقی‌ترین و پلیدترین گروه‌های داعشی و تکفیری که مورد نفرت همگان هستند، به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ترور امری مذموم و در جمهوری اسلامی ایران و دنیا اتفاق افتاده است، اظهار داشت: ما بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کردیم، ترور‌ها و اقدامات کور دشمنان نتیجه نخواهد داد و تنها روسیاهی و شکست‌های پیاپی را برای شان به بار خواهد آورد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: برخی از مجروحانی که در رژه سال گذشته حضور داشتند امسال نیز دواطلبانه در صفوف سربازان قرار دارند، جانبازان ویلچری خواستار شرکت دوباره شدند؛ از این رو خون شهدا جز مایه تقویت، اقتدار، عزت و سرافکندگی دشمنان چیزی به همراه نخواهد نداشت.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، مرزبانی و همه نیرو‌های امنیتی و مسؤولان و مردم شهیدپرور استان برای دفاع از دستاورد‌های انقلابی جانانه ایستادگی می‌کنند، افزود: برای اقتدار نظام اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و راه چنین بزرگانی را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروزه متحدان مقتدری در کشور‌های دور و نزدیک همچون لبنان، یمن، عراق، سوریه، فلسطین و افغانستان داریم که در هر جا رهبرانقلاب اشاره کنند، بصورت آتش به اختیار دشمنان ما را به چالش می‌کشانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه آمریکای جنایتکار و متحدان منطقه‌ای آن سردرگم از شکست‌ها  هستند، گفت: نظام اسلامی، مسیر نورانی خود را با عزت و اقتدار ادامه خواهد داد./۹۴۵۶/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات