۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۱۲۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پیروزی های جبهه اسلام نشان‌دهنده قرار گرفتن استکبار در سراشیبی سقوط است

پیروزی های جبهه اسلام نشان‌دهنده قرار گرفتن استکبار در سراشیبی سقوط است
امام جمعه بجنورد گفت: فتوحات و پیروزی‌های جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر نشان‌دهنده قرار گرفتن دنیای استکبار در سراشیبی سقوط و اضمحلال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به آموزه‌های قرآنی در مورد یاری‌دهندگان دین الهی، اظهار کرد: در جریان مبارزه پیامبران الهی با جبهه کفر و عناد همواره تربیت‌شدگانی از مکتب توحید پیامبران را یاری و همراهی می‌کردند که این افراد دارای خصوصیات برجسته‌ای بودند.

وی افزود: عدم سستی در برابر دشمنان، احساس ضعف جسمی و روحی نکردن در برابر بدخواهان و تن ندادن به ذلت و پستی و خواری برخی از ویژگی‌های انسان‌های همراه در صحنه مبارزه جبهه حق علیه باطل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران هم همین روند جاری و ساری بود؛ به‌گونه‌ای که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به‌عنوان کارشناس ارشد دین مبین اسلام جلودار امت شده و مردم هم به تبعیت از ولی فقیه زمان خود در برابر دشمنان و بدخواهان مقاومت و ایستادگی کردند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: مردم انقلابی و مسلمان ایران برای به ثمر رساندن حرکت الهی خود به زندان افتاده و در این مسیر از جان شیرین خود گذشتند تا پیروز شدند؛ اما دشمنان نمی‌خواستند این پیروزی و شکوه را باور کنند به همین دلیل انواع توطئه‌ها را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما به جلو حرکت می‌کرد و جوهره خود که شجاعت، ایثار، همت، عدالت و مبارزه با فساد بود را به نمایش می‌گذاشت اما دشمنان که تاب تحمل این همه ثمرات و نتایج را نداشتند جنگ را بر ما تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: در مقابل همه ایران یکپارچه به میدان مبارزه آمده و دشمن تا بن دندان مسلح را به عقب راندند.

وی افزود: امروز جبهه شرق و غرب به معنای سابق آن جریان ندارد بلکه جریان استکبار در مقابل جبهه اسلام صف‌آرایی کرده و از سوی دیگر صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را هم در اقصی نقاط دنیا می‌بینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: فتوحات و پیروزی‌های جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر نشان‌دهنده قرار گرفتن دنیای استکبار در سراشیبی سقوط و اضمحلال است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات