۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۱۲۷۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

دشمن از عواقب حمله به ایران آگاه است

دشمن از عواقب حمله به ایران آگاه است
امام جمعه اصفهان گفت: امروز با شکار پهپاد آمریکایی و متوقف کردن کشتی انگلیسی شاهدیم دشمنان هیچ واکنشی ندارند چرا که می‌دانند عواقبی خواهد داشت که از آن در هراس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع دستور خداوند است و به همین دلیل دفاع مقدس است و ما به 8 سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس می‌گوییم، گفت: اینکه یک کشوری به کشور دیگر حمله کند برای آن که بر آن تسلط داشته باشد مورد تأیید اسلام نیست و ما اجازه جهاد ابتدایی نداریم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: جنگ بین ما و عراق حمله از سوی رژیم بعث و دفاع ما از کشور بود، زمانی که صدام جنگ علیه ما را آغاز کرد علیرغم اینکه به محاکم و مجامع بین المللی مراجعه کردیم آنها هیچ اقدامی انجام ندادند چرا که با عراق و اربابان عراق همدست بودند و جلوی تجاوز عراق به کشور ما را نگرفتند و ما مجبور شدیم از کشور خود دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در دفاع مقدس از هیچ اصل انسانی و شرعی دوری نکردیم و به تمام اصول اخلاقی پایبند بودیم، تصریح کرد: دفاع ما ناجوانمردانه نبود به همین دلیل دفاع ما مقدس است، در حملات صدام به کشور ما مردم مورد حمله قرار می‌گرفتند اما ما فقط به مراکز نظامی دشمن حمله می‌کردیم.

وی با اشاره به مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز دشمنان، اظهار کرد: عربستان مردم بی گناه و بی دفاع یمن را مورد هدف قرار می‌دهد و به زیربنای اقتصادی این کشور حمله می‌کند اما یمن به مراکز مسکونی و به مردم حمله نمی‌کند بلکه زیرساخت‌های مهم عربستان را مورد حمله قرار می‌دهد تا این کشور تضعیف شود و این اقدامی است به جا در دفاع یمن در برار عربستان سعودی.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس دشمنان با یکدیگر متحد شدند علیه کشور ما اما ابهت دشمنان را شکستیم و در برابر آنها ایستادیم، امروز نیز با شکار پهپاد آمریکایی و متوقف کردن کشتی انگلیسی شاهد هستیم دشمنان هیچ واکنشی در برابر ما ندارند چرا که می‌دانند عواقبی خواهد داشت که از آن در هراس هستند./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات