۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۲۱۲۸۴
فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا:

روحیه سلحشوری نیرو‌های مسلح هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کند

روحیه سلحشوری نیرو‌های مسلح هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کند
فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا گفت: نیرو‌های مسلح با جسارت کامل، روحیه سلحشوری و گوش به فرمان رهبری هر تحرک و توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر حمزه بیداری، فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا، صبح امروز در حاشیه رژه نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه ایثار، شهادت و مقاومت دروس برگفته شده از ۸ سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: اقتدار و ایستادگی نیرو‌های مسلح برای ملت شریف ایران و مذاکره کنندگان و دوستان منطقه‌ای پیام‌های بسیاری دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا بیان داشت: آزادی، امنیت و اقتدار پیام نیرو‌های مسلح برای ملت و دوستان و مذاکره کنندگان ارشد است.

امیر بیداری عنوان داشت: پیام نیرو‌های مسلح برای دشمنان جمهوری اسلامی آن است که از لحاظ عِده و عُده در آمادگی کامل به سر می‌برند و با جسارت کامل، روحیه سلحشوری و گوش به فرمان رهبری هر تحرکی را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی گفت: رژه ۳۱ شهریورماه نشانه کوچکی از اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

همچنین سردار حیدر عباس زاده، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح اقتدارشان را در رژه ۳۱ شهریور به نمایش می‌گذارند، خاطرنشان کرد: رزمندگان با ایثار و فداکاری شان در جنگ ۸ ساله، توانستند هر گونه تهدیدی علیه نظام مقدس اسلامی را همه گونه خنثی کردند و روز به روز شاهد افزایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌های داخلی و منطقه‌ای هستیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات