۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۲۱۲۹۱
حجت الاسلام جزایری در گفت وگو با رسا:

ملت عراق از راهی که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کرده است، پیروی می کنند

ملت عراق از راهی که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کرده است، پیروی می کنند
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در گفت وگو با رسا بیان داشت که ملت عراق از راهی که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کرده است، پیروی می کنند.

حجت الاسلام سید هادی جزایری از فرماندهان الحشد الشعبی در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، بیان داشت: حوزه علیمه نجف موکب داران عراقی را به برگزاری برنامه های فرهنگی طی ایام اربعین حسینی دعوت می کند که سخنرانی های گسترده و بیان احکام شرعی از جمله این برنامه هاست.

این فرمانده برجسته الحشد الشعبی ادامه داد: مرجعیت عالی نجف از شهروندان عراقی و موکب داران خواسته است تا روابط برادارانه با همه زائران و بویژه زائران ایرانی طی ایام اربعین حسینی داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال تلاش برای فتنه انگیزی در عراق هستند تا ملت این کشور را به جان هم بیندازند و تنش شیعی-شیعی نیز را شعله ور کنند، ولی ملت عراق در برابر توطئه های دشمن هوشیارند.

حجت الاسلام جزائری به دیدار موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ما سربازانی هستیم که دیدار با رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای را مایه شرف می دانیم و ملت عراق به تبعیت از ایشان در برابر ستم زانو نخواهد زد و از راهی که معظم له ترسیم کرده است، پیروی می کنند؛ زیرا مواضع ایران طی رخدادهایی که عراق شاهد آن بود، سیاست های تهران را ثابت کرد که از موضع قدرت اتخاذ شد؛ سیاست هایی که برخاسته از فرزانگی رهبر انقلاب است.

گفتنی است که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با موکب داران عراقی تأکید کردند که رفتار و کرامت اسلامی و عربی مردم عراق در میهمان‌نوازی از زائران اربعین را بی‌نظیر و بر مبنای عشق حسینی دانستند و افزودند: از صمیم قلب و از طرف ملت ایران از همه‌ی شما موکب‌داران که در ایام اربعین، کرامت و مودت را در بالاترین حد بروز می دهید و از همه‌ ملت بزرگ عراق و از مسؤولان دولت آن که با تأمین امنیت، زمینه‌های این حرکت عظیم را فراهم می کنند، و از علما و مراجع عظام عراق، تشکر می کنم.

ارسال نظرات