۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۲۱۳۲۸
در مدرسه علمیه زهرای اطهر؛

همایش تخصصی نماز با حضور ۱۸۰ طلبه خواهر برگزار شد

همایش تخصصی نماز با حضور ۱۸۰ طلبه خواهر برگزار شد
همایش تخصصی نماز به مدت دو روز با حضور ۱۸۰ طلبه در مدرسه علمیه زهرای اطهر (س) برگزار شد.

سرکار خانم فاضله، فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش تخصصی نماز در همین مدرسه علمیه خبر داد و گفت: همایش تخصصی نماز به مدت دو روز و با حضور 180 طلبه در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) برگزار شد و امروز به اتمام رسید.

وی افزود: در این همایش اساتید برجسته مرکز تخصصی نماز با برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مبانی و احکام نماز را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

ریحانی درباره اهداف این همایش، ابراز کرد: با توجه به نقش نماز در جهت دهی به سبک زندگی اسلامی مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) بر آن شد طلاب با احکام و منابع فقهی نماز بیشتر آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش آشنایی طلاب با شیوه و روش درست تبلیغ نماز و دعوت دیگران به انجام این واجب الهی بود خوشبختانه طلاب در این دوره با راهکارهای جذب و ایجاد انگیزه به نماز بیشتر آشنا شدند.

وی افزود: طلاب مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) در این همایش از محضر اساتید برجسته عرصه نماز، حجج الاسلام سلیمانی، انصاری و افتخاراربابی بهره مند شدند و روزانه 14 ساعت در کارگاه های آموزشی حاضر بودند.

ریحانی در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام کارگاه های آموزشی به طلاب شرکت کننده کتاب دو جلدی فرودگاه فرشتگان اعطا شد./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات