۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۳۳۸

دو نیجریایی به خاطر منش استکبارستیزی رهبر انقلاب مسلمان شدند + فیلم

دو نیجریایی به خاطر منش استکبارستیزی رهبر انقلاب مسلمان شدند + فیلم
دو تن از اتباع مسیحی کشور نیجریه در کنار مضجع شریف آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) با اقرار به دین مبین اسلام به مذهب تشیع مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دو تن از اتباع مسیحی کشور نیجریه با مراجعه به واحد مشاوره آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) در کنار ضریح این امامزاده واجب التعظیم با اقرار به دین مبین اسلام به مذهب تشیع مشرف شدند.

براساس این گزارش؛ این دو مسیحی نیجریایی پس از راهنمایی و مشورت چندین ساعته با مبلغان آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) به دین اسلام گرویدند و نام های علی و مهدی را برای خود انتخاب کردند.

گفتنی است آقایان علی و مهدی تازه مسلمان شده پس از اقرار به دین مبین اسلام جهت تحصیلات علوم دینی به جامعه المصطفی العالمیه معرفی شدند.

نکته جالب توجه در مسلمان شدن این دو تن مربوط به مشاهده تصویر رهبر معظم انقلاب در یکی از روزنامه های داخلی می شود به گفته آنان پس از مشاهده تصویر و اطلاع یافتن از منش استکبارستیزی معظم له جویای فکر و اندیشه رهبر جمهوری اسلامی می شوند و با اطلاع یافتن از دیدگاه ایشان با در دست داشتن همان عکس مذکور به واحد مشاوره آستان مراجعه و به دین مبین اسلام ایمان می آورند./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یا زهرا(س)
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
احسنت تبارک الله
0
0