۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۶۲۱۳۵۷
با حضور آیت الله سعیدی؛

آیین افتتاحیه نمایشگاه «یاد یاران» در قم برگزار شد

آیین افتتاحیه نمایشگاه «یاد یاران» در قم برگزار شد
نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس امشب با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قم افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سردار شاهچراغی، سردار آقاخانی، بهرام سرمست و سرنگ بی طرفان در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام اکبری در ابتدای این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ضمن خوشامدگویی به حاضران در جلسه به تبیین اهداف نمایشگاه یاد یاران پرداخت.

وی تبیین معارف و مبانی دفاع مقدس برای جامعه به ویژه جوانان را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و از همه اقشار برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

دشمن از مذاکره به دنبال تضعیف، تحقیر و فشار حداکثری علیه ملت ایران است

آیت الله سعیدی در این آیین با تأکید بر اینکه غربی ها از اعماق وجود و از بن دندان با ما مخالف هستند، خطاب به مسؤولان کشور تصریح کرد: امروز نباید به لبخند و مذاکره با غربی ها دل خوش کنیم؛ سردمداران غرب افرادی پلید هستند که با چپاول ملت ها ثروت اندوزی می کنند، بنابراین مسؤولان کشور ما نباید با اظهارات ترامپ که شخصی شرور و ابله و فاسد است، دهنشان آب بیفتد.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن از مذاکره به دنبال تضعیف، تحقیر و فشار حداکثری علیه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: در روزگاری یکی از مسؤولان که هم اکنون دار فانی را وداع گفته است معتقد بود باید صنعت دفاعی و امنیتی را به آمریکا بدهیم و خودمان در زمینه های دیگر پیشرفت کنیم؛ باید دانست که دشمن هیچگاه ترقی ما را نمی خواهد، زیرا عزت اسلام و مسلمین موجب تضعیف کفر و شرک آنها می شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین پیامدهای عنصر مقاومت برای جامعه در هفته دفاع مقدس تأکید کرد: امروز باید کارهای خود را از کارهای نمایشی صرف بیرون آورده و به همگان بفهمانیم که همه آنچه را که داریم از مقاومت است؛ بدون شک شکار پهپاد متجاوز آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی بسیاری از معادلات مهم منطقه را به هم زد؛ اماراتی ها و عربستانی ها فکر می کردند غربی ها به منطقه می آیند و جنگی بزرگ علیه ایران راه می اندازند، اما این دو حماسه بزرگ معادلاتشان را به هم ریخت.

آیت الله سعیدی در پایان با بیان اینکه اگر جنگی از سوی دشمنان علیه ایران آغاز شود، پایان آن با مرگ آنها همراه خواهد بود و ما این موضوع را در جنگ تحمیلی ثابت کرده ایم، گفت: همه بدانند که همه آنچه که امروز داریم به برکت ولایتمداری، ایمان به خدا و معاد و مقاومت به دست آمده است./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات