۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۲۱۳۶۰
سردار فدا:

کلید حل مشکلات کشور به دست خودمان است + فیلم

کلید حل مشکلات کشور به دست خودمان است + فیلم
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور و به دست خودمان است، گفت: وظیفه مسؤولان رسیدگی به مشکلات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار مجتبی فدا یکشنبه شب در همایش رزمندگان و بسیجان کاشان و کنگره ملی ۹۰ هزار شهید بسیجی کاشان که در تپه نورالشهدا «شهدای گمنام» راوند کاشان برگزار شد، گفت: هر انقلابی نیاز به سه پارامتر مردم و جغرافیا و حکومت دارد.

وی افزود: هرگاه در هرکجای دنیا این سه پارامتر کنار هم جمع شوند می‌توان انقلاب کرد و حکومت تشکیل داد و اداره مردم را بر عهده گرفت و اگر علم در کنار این سه قرار بگیرد، سرعت علمی و توسعه علمی و تجاری سازی علمی را به همراه خواهد داشت.

سردار فدا رشد علمی انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته را رشد جهشی خواند و گفت: به برکت انقلاب و نظام رشد علمی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون صد‌ها برابر شده است.

وی پیشرفت‌های نظامی کشور را جهشی خواند و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از قدرت و اقتدار رسیده است که رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمن اعلام می‌کند دوران بزن در رو تمام شده است و یکی بزند ۱۰ تا خواهیم زد و این ادعا را هم به اثبات رسانیدیم.

به گفته وی امروز ایران اسلامی به مرحله ای از توانمندی و بالندگی رسیده است که در برابر دشمن پیش دستانه عمل می‌کند و ضربه متقابل را در همان لحظه جبران می‌کند و پهپاد جاسوسی آمریکا بعد از دو اخطار بلافاصله با موشک ایرانی سرنگون می‌شود.

وی افزود: آنچه که انقلاب را فراگیر و تأثیرگذار می‌کند و دامنه آن را گسترش می‌دهد فرهنگ عاشورا و دفاع از اسلام و قرآن و ولایت است و این فرهنگ متکی به ایمان و اعتقاد است که امروز بعد از ۴۰ شاهد شکست‌های متوالی آمریکا در منطقه هستیم.

به گفته وی منشأ دفاع مقدس الهی است و انگیزه رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم انگیزه خدایی و الهی است که همه هستی و نیستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ملت ایران ۴۰ سال در برابر همه مشکلات و تحریرم‌ها و توطئه‌های دشمن ایستاده و مقاومت کرده است و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

سردار فدا ادامه داد: در آستانه انتخابات برخی با مطرح کردن برخی موضوعات، کشور را به طرف دو قطبی کردن و اختلاف و جدا کردن مردم از نظام و انقلاب سوق می‌دهند.

وی با تأکید بر دفاع از حقوق اقشار ضعیف جامعه، افزود: نمی‌توان منکر گرانی‌ها و مشکلاتی که برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه به وجود آمده است شد. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور و به دست خودمان است، گفت: وظیفه مسؤولان رسیدگی به مشکلات مردم و رفع موانع است.

به گفته وی حل موانع و مشکلات کشور به دست مردم و به ویژه جوانان کشور است که رهبری نیز از آن‌ها خواست تا در گام دوم انقلاب وارد میدان شده و عهده دار مسؤولیت شده و شانه خود را زیر بار مسؤولیت قرار دهند./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات