۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۱۳۹۶
راوی دفاع مقدس:

برخی مسؤولان به خون شهدا خیانت می‌ کنند

برخی مسؤولان به خون شهدا خیانت می‌ کنند
حجت الاسلام انگیسه با بیان این که برخی مسؤولان به خون شهدا خیانت می‌ کنند، گفت: دفاع از هدف شهدا و آرمان های انقلاب وظیفه امروز طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم آغاز سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه پیش از ظهر امروز در سالن مراسمات این مرکز حوزوی برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله انگیسه عضو قرارگاه خاتم الاوصیاء و راوی دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به حضور پررنگ روحانیت در صحنه های دفاع از دین اظهار داشت: روحانیت بیش از 10 برابر اصناف دیگر نسبت به تعدادشان در صحنه های دفاع مقدس حضور داشته اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که میزان صداقت به اندازه هزینه کردن انسان است، افزود: مودت یعنی کار کردن برای خدا با گوشت و پوست و اعتقاد به خدا است، مثل اسیری که حاضر نشد از ظلم عراقی ها در اردوگاه ها برای بازرس های صلیب سرخ بگوید، چون می‌ گوید صلیب سرخی ها مسیحی اند و من نمی توانم عراقی ها را هرچند دشمن من باشند تخریب کنم چون آنها به ظاهر مسلمان اند.

حجت الاسلام انگیسه با اشاره به این که برخی از مدیران جامعه امروز آبروی شهدا را می‌ برند، گفت: از این طرف بسیجی ما حاضر نمی شود در دوران دفاع مقدس حاضر نمی شود با خبرنگار بی حجاب هندی مصاحبه کند و از این طرف نماینده مجلس ما به دلیل کمبود جا کنار خانم موگرینی دراز می‌ کشد و یک خبرنگار هم نه بلکه معاون وزیر امور خارجه هم عکس می‌ گیرد.

وی مودت را فراتر از محبت دانست و تصریح کرد: همان خانمی که به برکت این شهدا برایش امنیت ایجاد شده می‌ آید، روسری را سر چوب می‌ کند و به حجاب اعتراض می‌ کند و چهارشنبه های سفید راه می‌ اندازد، واقعا به کجا چنین شتابان؟

عضو مؤسسه تفحص سیره شهدا بیان داشت: ملاک صداقت مقدار هزینه است، انسانی که حاضر است برای انقلاب و ازش های آن ضربه بخورد و حرفی نزند، خانمی که حاضر است برای دفاع از حجاب فحش بخورد، صادق است اگر وسط سیل شبهه مقاومت کردید اهل صداقت هستید و خدا با شما است.

وی با بیان این که دفاع از آرمان های انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است، گفت: اگر امروز می‌ رویم و در مسیر نجف تا کربلا پای می‌ گذاریم و به زیارت امام حسین(ع) می‌ رویم باید بدانیم در همین مسیر چه خون هایی ریخته شده است.

حجت الاسلام انگیسه ابراز داشت: اگر صبح که از خانه بیرون می‌ آییم دنبال جذب رضایت امام زمان(عج) بودیم طلبه واقعی هستیم و الا سطح یک دو و سه و چهار و مدرک گرفتن که ارزشی ندارد، بنابراین باید به تبعیت از سیره شهدا به یاد امام زمان(عج) باشیم و برای ایشان کار کنیم./1330/ج

ارسال نظرات