۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۲۱۴۰۰
با حکم آیت الله یزدی؛

حجت الاسلام والمسلمین بهمنی رییس دفتر جامعه مدرسین شد

حجت الاسلام والمسلمین بهمنی رییس دفتر جامعه مدرسین شد
آیت الله یزدی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین بهمنی را به عنوان رییس دفتر جامعه و دفتر نظارت و ارزیابی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، در پی پایان دوره خدمت حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی، رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ورود به دوره بازنشستگی؛ آیت الله یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمکی ضمن تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله رییس دفتر جامعه، حجت الاسلام سعید بهمنی را به سمت ریاست دفتر جامعه و دفتر نظارت و ارزیابی جامعه مدرسین منصوب کرد.

متن حکم آیت الله یزدی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام جناب آقای سعید بهمنی «زید توفیقه»

سلام علیکم
با توجه به سوابق علمی و تجربه‌های عملی و آشنائی آن‌جناب باحوزه‌ علمیه و اساتید محترم و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موجب این حکم جنابعالی را به سمت ریاست دفتر جامعه  مدرسین و دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می‌کنم.

امید است براساس شرح وظائف مکتوب در اساسنامه و با هماهنگی با هیات رییسه و معاونان محترم در رشد و ارتقاء این نهاد مقدس که بیش از پنجاه سال سابقه حضور در حوزه علمیه قم را دارد با همراهی همکاران جامعه موفق باشید.

لازم میدانم از زحمات و خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام آقای علی ابراهیمی که بعلت بازنشستگی نمی‌توانند همکاری خود را در دفتر ادامه دهند صمیمانه تقدیر و تشکر ‌نمایم.

محمد یزدی
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات