۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۱۴۱۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب مطرح کرد؛

انهدام پهپاد آمریکایی حقارتی بر پیشانی ابرقدرت پوشالی

انهدام پهپاد آمریکایی حقارتی بر پیشانی ابرقدرت پوشالی
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه قدرت و اقتدار آمریکا پوشالی و پوچ است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها آمریکا را خوار و ذلیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار، امروز در مراسمی که به مناسبت ایام دفاع مقدس در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات قدرت را در جهان به هم ریخت.

وی افزود: تا زمانی که معادله قدرت در دستان دشمنان باشد امر فرج محقق نمی شود؛ ملت ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت از انقلاب اسلامی دفاع کردند و پیروزی عزتمندانه را برای کشور رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه پیروز واقعی در جنگ تحمیلی 8 ساله ملت ایران بودند، ابراز کرد: صدام با کمک برخی کشور ها جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد اما رژیم بعثی عراق و هم پیمانانش در مقابل اراده و ایستادگی ملت خوار و ذلیل شدند.

فرمانده قرارگاه عمار منهدم ساختن پهپاد آمریکایی توسط ایران را نشانه قدرت جمهوری اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: پهپادی که توسط ایران منهدم شد چشم آمریکا بود، این پهپاد برای جاسوسی وارد کشورهایی مثل روسیه و چین هم شده بود اما در ایران ساقط شد.

وی انهدام این پهپاد را از دستاوردهای 8 سال دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: حوزه های علمیه در دوران دفاع مقدس بیشترین شهدا را در میان اقشار نثار میهن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه قدرت و اقتدار آمریکا پوشالی و پوچ است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: در گام نخست انقلاب ما به دیواره اسرائیل رسیدیم و در گام دوم در وسط تلاویو خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمن امروز می خواهد ما شمشیرهای خودمان را غلاف کنیم و دفاعی از خود نداشته باشیم، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران قریب به 1 میلیون نیرو در یمن دارد و این افراد عهد بستند تا فتح خانه خدا دست از نبرد برندارند بنابراین دشمن هرگز نمی تواند علیه جمهوری اسلامی ایران کاری انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حذف نام شهید از تابوهای معابر یک حرکت سازمان یافته است و مردم در این امر نقشی ندارند./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات