۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۶۲۱۴۸۸
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

اقتدار ایران از خون شهدا و مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها و مشکلات است

اقتدار ایران از خون شهدا و مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها و مشکلات است
حجت الاسلام شاه فضل گفت: اقتدار و عزت و عظمت امروز ایران به واسطه خون شهدا و صبر و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و مشکلات افتصادی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل دوشنبه شب در مراسم سوگواری امام حسین (ع) که در مسجد عربی برگزار شد، در ادامه بحث دعای مکارم اخلاق امام سجاد (ع)، گفت: عزت و اقتدار در گرو بندگی خدا است.

وی افزود: مقتدرانه و محکم و استوار ایستادن در مقابل دشمن خدا و دشمن متکبر عزت و افتخار است و عزت و اقتدار در گرو بندگی خدا است و بندگی شیطان سبب ذلت و خواری است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ۴۰ سال قبل با تأسی به آیه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا» برای خدا  قیام کرد و با مقاومت در برابر ظلم به پیروزی رسید و امروز رهبر معظم انقلاب سکان دار آن است.

به گفته وی عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به تاسی از عاشورا و کربلا و ظلم ستیزی و زیر بار ذلت نرفنن است و از مذاکره با ابرقدرت‌ها نیست.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: تمامی انقلاب‌ها و حرکت‌های اجتماعی در معرض تهدید است، چرا که آیندگان ممکن است آن اهداف و آرمان‌هایی را که انقلابیون داشتند نداشته باشند.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل که انقلاب اسلامی ایران به محرم و صفر زنده است، اظهار داشت: همه توطئه‌های دشمن در این دو ماه محرم و صفر نقش بر آب می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: یکی از تهدید‌های انقلاب اسلامی ایران که تهدید خطرناکی بود و تا لایه‌های بالای نظام نیز نفوذ کرده بود پیشنهاد انحلال قوای نظامی کشور بود.

وی افزود: برخی نظام را به سمتی سوق می‌دادند که با صراحت عنوان می‌کردند برای پیشرفت ایران باید مانند آلمان و ژاپن سلاح خود را کنار بگذاریم و این در حالی است که خداوند در قرآن تذکر داده کفار می خواهند شما سلاح نداشته باشید.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: بیان چنین حرفی با هر نوع ادبیاتی و با هر نیتی و از سوی هر مسؤولی که باشد حرف کفار و نفوذ است که برای رسیدن به نان و آب باید سلاح زمین گذاشته شود و قوای نظامی تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید خود را به اندازه‌ای قوی کنید که دشمن از حمله به شما وحشت داشته باشد، افزود: سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط موشک ایرانی سبب شد تا اقتدارایران به رخ آمریکا کشیده شود و از حمله متقابل منصرف کند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: این اقتدار و عزت و عظمت امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدا و صبر و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و مشکلات افتصادی است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات