۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۲۱۵۵۲
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران:

دروس اخلاق در حوزه علمیه تهران با جدیت دنبال می‌شود

دروس اخلاق در حوزه علمیه تهران با جدیت دنبال می‌شود
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران متن حرکت یک طلبه و پایه‌ریزی حرکت او برای رسیدن به مقصد نهایی را متخلق بودن به اخلاق الهی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا شاه جعفری معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی 98-99 حوزه‌های علمیه این استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، این مناسبت را تبریک گفت و افزود: این جلسه تجدید عهدی با رهبر معظم انقلاب و تصمیم جدی برای حرکت جدید سال تحصیلی 98-99 است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران یکی از مهمترین جلسات حوزه علمیه تهران را جلسات اخلاق توصیف کرد که مسؤولیت آن با معاونت تهذیب است.

وی از وجود حدود 10 درس عمومی اخلاق در تهران خبر داد و افزود: آیت‌الله تحریری، آیت‌الله جاودان و دیگران درس‌های اخلاقی دارند که اطلاع رسانی کرده‌ایم و در تهران در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام شاه جعفری ابراز داشت: متن حرکت یک طلبه و پایه‌ریزی حرکت یک طلبه برای رسیدن به مقصد و متصل کردن این انقلاب به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) متخلق بودن به اخلاق الهی است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران در اشاره‌ای به فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: در تمام حوزه‌های علمیه استان تهران برای تمام طلبه‌ها به صورت هفتگی درس اخلاق داریم و تلاش می‌کنیم که طلاب به جایگاه متعالی مورد رضایت امام عصر (عج) برسند و این حرکت را ادامه دهند./836//302/خ

تعداد بازدید : 12
محمود لطیف
ارسال نظرات