۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۲۱۵۵۳
تولیت مدرسه چیذر:

خلوص نیت مهمترین رکن حوزه انقلابی است

خلوص نیت مهمترین رکن حوزه انقلابی است
تولیت مدرسه چیذر خلوص نیت را مهمترین رکن حوزه انقلابی دانست و گفت: کسی که خود را برای خدا خالص کند می‌داند که برای تبلیغ دین باید چه کاری انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر هاشمی علیا تولیت مدرسه چیذر در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی 98-99 حوزه‌های علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اساس حوزه‌های علمیه را خلوص نیت مؤسس، مدیر، استاد و طلبه عنوان کرد.

وی ادامه داد: اگر این صفت را بتوانیم همه جا پایدار کنیم، چنین انسانی می‌داند که باید چه کاری انجام دهد؛ راه روشن است فقط خلوصی می‌خواهد که بنا به آن بتواند کار کند؛ خداوند خودش او را راهنمایی می‌کند.

تولیت مدرسه چیذر با هشدار از نداشتن خلوص نیت ابراز داشت: اگر خدای ناکرده هوای نفس در انسان باشد، هر برنامه‌ای بریزند و هر مقدار امکانات باشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی علیا با تأکید بر اینکه حوزه‌ها برای خدا، دین و نوکری امام زمان (عج) است ابراز داشت: اگر بتوانیم طلاب را اینگونه تربیت کنیم و طلبه برای این هدف درس بخواند، نتیجه این خواهد شد که بداند در چه وقت برای حفظ دین چه کاری باید انجام دهد./836//302/خ

تعداد بازدید : 6
محمود لطیف
ارسال نظرات