۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۲۱۵۶۴
حجت الاسلام سلیمی:

دولت در اجرای لایحه بودجه ۶۰ درصد انحراف دارد

دولت در اجرای لایحه بودجه ۶۰ درصد انحراف دارد
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع خط اعتباری اروپا برای ایران شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه دوم مهرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان با ارجاع به سخنان علی لاریجانی در ابتدای کار پارلمان در روز جاری، گفت: رییس مجلس امروز سخنانی را درباره لزوم رعایت شان مجلس بیان کردند که لازم است این سخنان در خصوص تمامی شئون کاری خانه ملت رعایت شود.

وی در ادامه اظهار داشت: موضوعی با عنوان خط اعتباری ۱۵ میلیارد یورویی بین ایران و اروپا مطرح شده که باید مشخص شود مجلس شورای اسلامی تا چه میزان در جریان این مسأله قرار گرفته است.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان در خصوص اختیارات حاکمیت در موضوع اقدام متقابل در برجام، بیان دشات: نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع اقدام متقابل در خصوص برجام را به تصویب رساندند. امروز باید مشخص شود در این زمینه تا چه میزان اقدام صورت گرفته به اطلاع مجلس رسیده است.

وی گفت: دولت در بحث اجرای لایحه بودجه ۶۰ درصد انحراف دارد در حالی که این بودجه توسط مجلس تصویب شده است و چرا کسی برای دفاع از شان مجلس در این باره ورود نمی‌کند.

گفتنی است علی لاریجانی در پاسخ به این نماینده اصولگرای پارلمان بیان داشت: هنوز چیزی به نام خط اعتباری ۱۵ میلیارد یورویی مطرح نشده و به همین لازم نیست به این مساله ورود کنیم. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات