۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۲۱۵۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

صداقت جوهره و دُر گران‌مایه دفاع مقدس بود

صداقت جوهره و دُر گران‌مایه دفاع مقدس بود
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: صداقت جوهره و دُر گران‌مایه دفاع مقدس بود که سبب شد بتوانیم در این عرصه پیروز شده و همه دشمنان را پس بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین و یادآوری برکات و دستاوردهای این دفاع جانانه برای نسل جدید است که جنگ و دفاع مقدس را ندیده است.

وی با اشاره به حضور مسئولان مختلف استانی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این حضور، وحدت را به نمایش گذاشت، افزود: جنگ ما هم در پرتو وحدت پیش رفته و دفاع مقدس در پرتو هماهنگی همه اقشار نتیجه داد؛ بنابراین با همین وحدت و همدلی و یگانگی در حمایت از نظام باید کار بزرگ‌تر؛ یعنی تمدن سازی دینی را پیش ببریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جنگ ما جوهره و دفاع مقدس ما دُر گران‌مایه‌ای داشت که باعث شد بتوانیم در این عرصه پیروز شده و همه دشمنان را پس بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: جان‌مایه و دُر گران‌بهایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس دیدیم و کشف کردیم و امروز هم در پرتو آن عزت خود را به دنیا نشان می‌دهیم، صداقت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه هم در قرآن و هم در روایات و دعاها به ما گفته شده که صادق باشیم، افزود: صداقت به این معنا است که کار ما گفتار ما را تأیید و تصدیق کند.

وی اضافه کرد: صداقت با راست‌گویی فرق دارد، صداقت یعنی حرف ما با عمل ما با هم بخواند و عمل ما ایده و گفتار ما را تأیید کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس این ارزش گران‌بها را دیدیم؛ به‌گونه‌ای که صداقت بسیجیان و فرماندهان ما توانست این پیروزی بزرگ تاریخی را رقم زده و راست‌قامتان جاودانه تاریخ را در این عصر به دنیا معرفی کند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
هادی رحیمی
ارسال نظرات